Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza akcja #MAMCEL Z POMELO z ambasadorami ze świata sportu

Wystartowała akcja cateringu dietetycznego POMELO we współpracy ze znanymi osobowościami ze świata sportu i dietetyki. Na wszystkich, którzy mają swój cel i chcą go osiągnąć, czeka profesjonalne wsparcie specjalistów oraz ambasadorów.
O autorze
1 min czytania 2018-05-29

Staszka Karpiela-Bułecki; biegaczki Emilii Ankiewicz, Magdaleny Hajkiewicz (Wiem co jem), Agnieszki Matrackiej (MyFitness), Michała Dachowskiego (Fizjo4Life), Bartłomieja Foszera (team POMELO), Macieja Wierzbowskiego (CF Personal Trainer) i Karola Zdunka (CrossFit Decepticon) będą towarzyszyć w drodze do osiągnięcia celu. 

Zrzucenie zbędnych kilogramów, wyrzeźbienie ciała, poprawienie swoich nawyków żywieniowych czy po prostu chęć zadbania o siebie i o swoje zdrowie. Akcja #MamCel z POMELO stworzona została z myślą o osobach, które chcą mieć kompleksowe wsparcie od początku do końca swojej drogi. W trakcie realizacji celu uczestnik akcji będzie otoczony opieką specjalisty nie tylko w zakresie codziennej, odpowiednio zbilansowanej diety, ale i regularnego wsparcia i motywacji trenerskiej. POMELO to pierwszy catering w Polsce, który oferuje swoim klientom bezpłatną pomoc i konsultacje z wybranym specjalistą. W pakiecie, razem z dietą uczestnicy otrzymają profesjonalny plan treningowy, który będzie dostosowany do ich potrzeb i celu.

8 ambasadorów, tygodnie ćwiczeń i jeden cel 

O tym, jak ważna jest opieka dietetyka, fizjoterapeuty czy trenera, szczególnie dla osób rozpoczynających dietę czy cykl treningowy przekonuje założycielka POMELO FOOD COMPANY, Anna Piętka: – W przeszłości przez kilka lat trenowałam crossfit i codzienne układanie odpowiednio zbilansowanych posiłków było dla mnie nie lada wyzwaniem. Dużo eksperymentowałam, niestety nie miałam obok siebie ani trenera personalnego, ani dietetyka, do których mogłabym się zwrócić z nurtującymi mnie pytaniami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii towarzyszą działania w Social Media, współpraca z influencerami i działania PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing