Zakończenie współpracy między INEA a KKS Lech Poznań i Marcelin Management

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zakończenie współpracy między INEA  a KKS Lech Poznań i Marcelin Management

30 czerwca 2018 roku dobiega końca umowa, na mocy której INEA została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Bułgarskiej w Poznaniu oraz sponsorem premium KKS Lech Poznań. Dalsza współpraca nie będzie kontynuowana.

Chcielibyśmy podziękować INEA za wszystkie lata współpracy. Sponsoring KKS Lech Poznań obejmował kilka płaszczyzn i na każdej z nich INEA była dla nas zawsze pewnym i godnym zaufania partnerem – komentuje Karol Klimczak, Prezes Zarządu Lech Poznań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podpisana w czerwcu 2013 roku pięcioletnia umowa sponsoringowa zawierała pakiet świadczeń obejmujący nie tylko oznakowanie stadionu, ale też działania marketingowe oraz realizację dodatkowych, wspólnych projektów. W ramach tego zobowiązania INEA produkowała także pierwszą w Polsce telewizję klubową – Lech TV, a logo INEA widniało na koszulkach zawodników poznańskiego Kolejorza.

Jesteśmy dumni z tego, że przez 5 lat Stadion Miejski w Poznaniu nosił nazwę INEA Stadion. Cennym doświadczeniem była także produkcja telewizji klubowej Lech TV. Oba projekty dobiegają końca, ale nadal kibicujemy Lechowi i życzymy jak najlepszych wyników sportowych – mówi Janusz Kosiński, Prezes Zarządu INEA S.A.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij