Chcielibyśmy podziękować INEA za wszystkie lata współpracy. Sponsoring KKS Lech Poznań obejmował kilka płaszczyzn i na każdej z nich INEA była dla nas zawsze pewnym i godnym zaufania partnerem – komentuje Karol Klimczak, Prezes Zarządu Lech Poznań.
Podpisana w czerwcu 2013 roku pięcioletnia umowa sponsoringowa zawierała pakiet świadczeń obejmujący nie tylko oznakowanie stadionu, ale też działania marketingowe oraz realizację dodatkowych, wspólnych projektów. W ramach tego zobowiązania INEA produkowała także pierwszą w Polsce telewizję klubową – Lech TV, a logo INEA widniało na koszulkach zawodników poznańskiego Kolejorza.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jesteśmy dumni z tego, że przez 5 lat Stadion Miejski w Poznaniu nosił nazwę INEA Stadion. Cennym doświadczeniem była także produkcja telewizji klubowej Lech TV. Oba projekty dobiegają końca, ale nadal kibicujemy Lechowi i życzymy jak najlepszych wyników sportowych – mówi Janusz Kosiński, Prezes Zarządu INEA S.A.