TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Koko EURO Spoko – IIBR o komunikacji marek

Podczas EURO 2012, równolegle do zmagań na arenach piłkarskich, toczyła się rywalizacja marek o emocje, uwagę (i portfele) konsumentów. Jakie marki wygrały? Jakie reklamy były najlepiej oceniane zbadał IIBR.
O autorze
0 min czytania 2012-07-15

 Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) podczas trwania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Badanie pozwoliło zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje konsumenckie.

– EURO 2012 to pierwsza tak duża impreza sportowa w Polsce. Postanowiliśmy mierzyć w jaki sposób intensywna komunikacja reklamowa związana z turniejem wpływa dzień po dniu na postrzeganie znajomość marek oraz zachowania konsumenckie – mówi Janusz Sielicki, Dyrektor ds. Badań w IIBR.

W wyścigu marketingowym udział wzięło wiele marek, niekoniecznie związanych z piłką nożną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na czele rankingu marek kojarzonych z emocjami sportowymi znalazły się: Biedronka, Coca-Cola i McDonald’s, Tyskie i Kia. „Czarne konie” badania to: McDonald’s, Kia, Hyundai, Sharp i Powerade. „Ostrym wślizgiem” popularność zdobyły Biedronka, Tyskie i Cisowianka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prezentację wyników można pobrać tu.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się