Koko EURO Spoko - IIBR o komunikacji marek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Koko EURO Spoko - IIBR o komunikacji marek

Podczas EURO 2012, równolegle do zmagań na arenach piłkarskich, toczyła się rywalizacja marek o emocje, uwagę (i portfele) konsumentów. Jakie marki wygrały? Jakie reklamy były najlepiej oceniane zbadał IIBR.

 Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) podczas trwania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Badanie pozwoliło zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje konsumenckie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- EURO 2012 to pierwsza tak duża impreza sportowa w Polsce. Postanowiliśmy mierzyć w jaki sposób intensywna komunikacja reklamowa związana z turniejem wpływa dzień po dniu na postrzeganie znajomość marek oraz zachowania konsumenckie – mówi Janusz Sielicki, Dyrektor ds. Badań w IIBR.

W wyścigu marketingowym udział wzięło wiele marek, niekoniecznie związanych z piłką nożną.

Na czele rankingu marek kojarzonych z emocjami sportowymi znalazły się: Biedronka, Coca-Cola i McDonald’s, Tyskie i Kia. "Czarne konie" badania to: McDonald's, Kia, Hyundai, Sharp i Powerade. "Ostrym wślizgiem" popularność zdobyły Biedronka, Tyskie i Cisowianka.

Prezentację wyników można pobrać tu.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij