Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Anna Gruszka w zarządzie domu mediowego UM

Anna Gruszka, Chief Digital Officer w IPG Mediabrands została członkiem zarządu spółki UM, domu mediowego wchodzącego w skład grupy.
O autorze
0 min czytania 2018-07-01

W zarządzie firmy zastąpiła Zofię Sanejko, Chief Commercial Officer, która nadal będzie pełniła swoje dotychczasowe obowiązki. W zarządzie agencji UM są także Marcin Dec, CEO oraz Bartosz Struzik, CFO grupy IPG Mediabrands.

Reorganizacja zarządu związana jest z potrzebą wzmocnieniem kompetencji digitalowych kierownictwa grupy. Anna Gruszka, jako nowy członek zarządu agencji mediowej UM, poza funkcją CDO grupy IPG Mediabrands, niezmiennie pozostaje także CEO agencji Reprise. Z grupą IPG Mediabrands związana jest od 2014 r.