Jeśli Anglicy dostaną, to ona również - mocna kampania przeciw przemocy

Jeśli Anglicy dostaną, to ona również - mocna kampania przeciw przemocy

Wraz z występami narodowej drużyny piłkarskiej wzrasta liczba przypadków przemocy domowej. Angielskie National Centre for Domestic Violence ruszyło z mocną kampanią społeczną informującą o problemie.

Kampania społeczna przygotowana dla National Centre for Domestic Violence (Krajowego Centrum ds. Przemocy Domowej), porusza istotny problem przemocy domowej skierowanej w stronę kobiet, która w szczególności nasila się przy okazji meczów piłkarskich drużyn narodowych. Według statystyk widocznych na plakatach, gdy gra piłkarska reprezentacja Anglii, przemoc domowa wzrasta o 26%, a po przegranym meczu aż o 38%. W ramach kampanii stworzono kreacje z nawiązaniem do flag Anglii, Japonii i Szwajcarii, które pojawią się w internecie, druku i na nośnikach OOH.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za realizację kampanii odpowiada agencja J Walter Thompson London.

PS N'weti

Na pokazach mody przywykliśmy widywać uśmiechnięte i piękne kobiety. W ramach Tygodnia Mody w Mozambiku postanowiono to wykorzystać do zwrócenia uwagi na ważny problem, jakim jest przemoc domowa.

PS2 NO MORE

W jednej z kampanii społecznych dotyczących przemocy domowej wykorzystano prawdziwe nagranie rozmowy z linii 911. Dzwoniąca kobieta „zamówiła pizzę”, dzięki czemu prawdopodobnie uratowała swoje życie.

PS3 Дела семейные: „360 experience: Do not look the other way"

„360 experience: Do not look the other way" to reklama przypominająca, że czasem łatwo jest przeoczyć oznaki przemocy domowej u jej ofiar.

PS4 Schweppes: The Dress for Respect

Równie ważny jest problem molestowania kobiet przez mężczyzn i braku szacunku do nich. W ramach eksperymentu, Schweppes stworzył sukienkę, która rejestrowała dotyk, a następnie poprosił trzy kobiety o wyjście w niej do jednego z nocnych klubów w São Paulo. Dane zebrane podczas eksperymentu mówią same za siebie.

PS5 Showmax: „Ostatnia kolekcja – nadchodzi koniec mody”

W walkę z dyskryminacją, przemocą wobec kobiet i brakiem równouprawnienia zaangażował się także Showmax. W ramach akcji „Ostatnia kolekcja – nadchodzi koniec mody” stworzono wyjątkową kolekcję ubrań w oparciu o wizję przyszłości z serialu „Opowieść podręcznej".

>>> Reklama zmienia spojrzenia: Stop przemocy domowej
>>> 13 reklam społecznych, które swoim mocnym przekazem na zawsze wbiły się w moją pamięć

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij