TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jeśli Anglicy dostaną, to ona również – mocna kampania przeciw przemocy

Jeśli Anglicy dostaną, to ona również – mocna kampania przeciw przemocy
Wraz z występami narodowej drużyny piłkarskiej wzrasta liczba przypadków przemocy domowej. Angielskie National Centre for Domestic Violence ruszyło z mocną kampanią społeczną informującą o problemie.
O autorze
1 min czytania 2018-07-03

Kampania społeczna przygotowana dla National Centre for Domestic Violence (Krajowego Centrum ds. Przemocy Domowej), porusza istotny problem przemocy domowej skierowanej w stronę kobiet, która w szczególności nasila się przy okazji meczów piłkarskich drużyn narodowych. Według statystyk widocznych na plakatach, gdy gra piłkarska reprezentacja Anglii, przemoc domowa wzrasta o 26%, a po przegranym meczu aż o 38%. W ramach kampanii stworzono kreacje z nawiązaniem do flag Anglii, Japonii i Szwajcarii, które pojawią się w internecie, druku i na nośnikach OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację kampanii odpowiada agencja J Walter Thompson London.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS N’weti

Na pokazach mody przywykliśmy widywać uśmiechnięte i piękne kobiety. W ramach Tygodnia Mody w Mozambiku postanowiono to wykorzystać do zwrócenia uwagi na ważny problem, jakim jest przemoc domowa.

PS2 NO MORE

W jednej z kampanii społecznych dotyczących przemocy domowej wykorzystano prawdziwe nagranie rozmowy z linii 911. Dzwoniąca kobieta „zamówiła pizzę”, dzięki czemu prawdopodobnie uratowała swoje życie.

PS3 Дела семейные: „360 experience: Do not look the other way”

„360 experience: Do not look the other way” to reklama przypominająca, że czasem łatwo jest przeoczyć oznaki przemocy domowej u jej ofiar.

PS4 Schweppes: The Dress for Respect

Równie ważny jest problem molestowania kobiet przez mężczyzn i braku szacunku do nich. W ramach eksperymentu, Schweppes stworzył sukienkę, która rejestrowała dotyk, a następnie poprosił trzy kobiety o wyjście w niej do jednego z nocnych klubów w São Paulo. Dane zebrane podczas eksperymentu mówią same za siebie.

PS5 Showmax: „Ostatnia kolekcja – nadchodzi koniec mody”

W walkę z dyskryminacją, przemocą wobec kobiet i brakiem równouprawnienia zaangażował się także Showmax. W ramach akcji „Ostatnia kolekcja – nadchodzi koniec mody” stworzono wyjątkową kolekcję ubrań w oparciu o wizję przyszłości z serialu „Opowieść podręcznej”.

>>> Reklama zmienia spojrzenia: Stop przemocy domowej
>>> 13 reklam społecznych, które swoim mocnym przekazem na zawsze wbiły się w moją pamięć