Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Nie pitol że widziałeś wszystko” – ruszyła akcja promująca Kraków

Agencja turystyczna Discover Cracow ruszyła z niecodzienną kampanią promującą miasto Kraków.
O autorze
0 min czytania 2018-07-11

W ramach kampanii zachęcającej do odwiedzin stolicy Małopolski stworzone zostały spoty radiowe oraz reklamy billboardowe i plakaty w środkach komunikacji miejskiej. Na kreacjach widnieją dość kontrowersyjne hasła zawierające małopolskie regionalizmy, m.in. „Nie pitol, że widziałeś wszystko”, „Krucafuks, gdzie jest Dama?”, „Kultura i Pole”, „Posłuchajże hejnału, na Lajfie” czy „Przyjedźże na Dwór. Królewski Dwór”. Dodatkowe działania promocyjne prowadzone są także w mediach społecznościowych.

Działania reklamowe prowadzone są m.in. w Krakowie, Warszawie i Katowicach i potrwają do końca lipca. Za realizację kampanii odpowiada organizacja Discover Cracow.




LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj