Marcin Pilarski nowym dyrektorem zarządzającym PAYBACK Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Pilarski nowym dyrektorem zarządzającym PAYBACK Polska

Z dniem 9 lipca 2018 roku stanowisko dyrektora zarządzającego w PAYBACK Polska objął Marcin Pilarski, który w lutym br. dołączył do grona członków zarządu firmy, gdzie początkowo odpowiadał za kwestie handlowe.

Marcin Pilarski zastąpił Michała Pieprznego, który zdecydował się odejść z PAYBACK po 7 latach pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chciałbym bardzo podziękować Michałowi za jego ogromny wkład w rozwój Programu PAYBACK w Polsce. Dzięki jego wiedzy i doświadczeniu w zakresie angażowania oraz aktywizacji konsumentów udało nam się utrzymać mocną pozycję na polskim rynku i systematycznie powiększać grono kluczowych partnerów o takie firmy jak Kaufland, Amazon czy CUK Ubezpieczenia – mówi Bernhard Brugger, Executive Vice President Global Loyalty Coalition w PAYBACK. – Powierzając zarządzanie firmą w Polsce Marcinowi, jestem głęboko przekonany, że pozytywny trend rozwoju Programu PAYBACK będzie kontynuowany – dodaje Bernhard Brugger.

– W ostatnim czasie Program PAYBACK złapał wiatr w żagle. Przed nami pojawiły się też kolejne, bardzo interesujące perspektywy na dalszą ekspansję w Polsce. Poza oczywistym skupieniem się na wzmacnianiu atrakcyjności oferty programowej dla uczestników, dużo uwagi poświęcamy na intensywny rozwój ścisłej współpracy pomiędzy kluczowymi partnerami PAYBACK, m.in. poprzez wzbogacanie propozycji multi- i cross-partnerskich promocji oraz komunikację omnikanałową. Takie działania bardzo mocno wspierają angażowanie klientów i wzmacniają bezpośrednie relacje z wieloma partnerami jednocześnie, co jest główną siłą naszego Programu – mówi Marcin Pilarski.

Marcin Pilarski był poprzednio związany z firmą Travelport (NYSE: TVPT), w której przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję wiceprezesa ds. globalnego produktu i marketingu w linii biznesowej Agency Commerce, a wcześniej był dyrektorem zarządzającym na Europę Wschodnią i odpowiadał za działania w 25 krajach, m.in. Rosji i Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij