TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DayUp z certyfikatem Sugarwise

Na początku lipca światowa organizacja Sugarwise przyznała certyfikat polskiej marce – DayUp.
O autorze
1 min czytania 2018-07-17

Sugarwise to międzynarodowa jednostka certyfikująca produkty. Misją przyświecającą organizacji jest ograniczenie ilości cukru w produktach, które spożywamy na co dzień.

DayUp to marka, która w swojej działalności koncentruje się na rozpowszechnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych. DayUp oferuje produkty zgodne z większością światowych trendów w branży spożywczej, w duchu „czystej etykiety” tzn. bez sztucznych składników i ulepszaczy. A wszystko to w cenach dostępnych dla rynku masowego.

„Misją marki DayUp jest walka o lepszą żywność, ponieważ wierzymy, że każdy na taką żywność zasługuje. Zależy nam na tym, by ułatwić ludziom dostęp do zdrowych produktów. Szeroka dystrybucja i przystępna cena to jedynie punkt wyjścia do zmiany mentalności. Tego nie uda się osiągnąć inaczej niż poprzez edukację, czemu właśnie służą takie inicjatywy jak Sugarwise” – mówi Piotr Izdebski – Prezes Zarządu Arteta – producenta DayUp

Marka Sugarwise jest zaufanym i uznanym w świecie znakiem gwarantującym, że oświadczenia dotyczące cukru na opakowaniach zostały niezależnie zweryfikowane. Znak Sugarwise jest także gwarantem tego, że produkty nim opatrzone mają niską zawartość cukrów i substancji słodzących, które zgodnie w wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) powinny zostać ograniczone. Pod lupę brany jest nie tylko cukier dodany, ale również ten występujący w pożywieniu naturalnie np. w miodzie lub syropach, gdyż okazuje się, że i jego nadmiar może być równie szkodliwy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj