Ewa Farna promuje Polskę w Czechach w kampanii „Polsko očima Ewy Farné”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ewa Farna promuje Polskę w Czechach w kampanii „Polsko očima Ewy Farné”

Znana piosenkarka Ewa Farna promuje polskie miasta w nowej kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej na rynku czeskim. Akcja „Polsko očima Ewy Farné” ruszyła już w weekend w mediach społecznościowych.

Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ewą Farną przygotowała internetową kampanię przeznaczoną na rynek czeski. Artystka zaprezentuje wybrane polskie miasta, m.in. Warszawę, Kraków i Wrocław – ich zabytki, historię czy gastronomię, bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach. Hasło przewodnie kampanii to: „Polsko očima Ewy Farné”, które w zależności od promowanego miejsca przyjmować będzie dopasowane tematycznie wersje, np. Varšava očima Ewy Farné, Krakov očima Ewy Farné, Vratislav očima Ewy Farné.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz Internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Swoimi doświadczeniami i emocjami piosenkarka dzieli się już na swoich profilach w mediach społecznościowych, m.in. Instagramie czy Facebooku. Pierwsze wpisy pojawiły się w niedzielę. Napisze również relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc.

Towarzysząca promocji w mediach społecznościowych kampania bannerowa, wystartuje 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych: cestovani.idnes.cz, aktualne.cz, novinky.cz. Bannery będą kierowały do strony internetowej polsko.travel, gdzie znajdzie się lista TOP 10 ulubionych miejsc artystki z każdego polskiego miasta wytypowanego do kampanii.

Realizowana we współpracy z Farną kampania jest kolejnym elementem wdrażanej w 2018 roku strategii promocyjnej opartej na innowacyjnych projektach internetowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij