Marcin Kobylecki tworzy studio kreatywne Tengent

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Kobylecki tworzy studio kreatywne Tengent

Marcin Kobylecki, były szef kreatywny oraz członek zarządu Platige Image, otworzył studio kreatywne Tengent, dedykowane projektom branded contentowym. Jego kluczowym partnerem jest studio postprodukcyjne Juice.

– Współcześni marketerzy, by nie stracić skuteczności, muszą szybko reagować na zmieniające się upodobania i zwyczaje konsumentów. Przy istniejącym przeładowaniu informacyjnym, standardowe formaty reklamowe tracą sile perswazji. Do tego konsumpcja mediów w świecie treści dostępnych „na żądanie” wygląda zupełnie inaczej. Dlatego właśnie powstał Tengent – naszym partnerom oferujemy tworzenie opowieści osadzonych w unikatowych uniwersach, wzbudzających emocje u ich odbiorców – mówi Marcin Kobylecki, dyrektor zarządzający studia kreatywnego Tengent, mającego na starcie kilkanaście osób na pokładzie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Studio tworzyć będzie projekty branded contentowe, z naciskiem na kreację unikatowych IP (intellectual property – własności intelektualnej). Na potrzeby kampanii marketingowych powstaną uniwersa wraz z nowymi bohaterami. Przestrzenie te tworzone są z myślą o różnych obszarach eksploatacji, m.in. takich jak: film, wystawa, miejsca rozrywki czy instalacje interaktywne.

 Naszą siłą jest suma naszych CV, wyjątkowości i wszechstronności zespołu. Wielokrotnie tworzyliśmy projekty, którymi zachwycał się świat. Spod naszej ręki wychodzą przedsięwzięcia o różnych skalach, jednak ich wspólnym wyróżnikiem jest kreowanie unikalnych doświadczeń w obszarze kultury i rozrywki oraz oryginalne pozycjonowanie marki – dodaje Kobylecki, mający na swoim koncie współtworzenie takich projektów jak nominowana do Oscara „Katedra”, „Miasto ruin” (dla Muzeum Powstania Warszawskiego), „Legendy Polskie” dla Allegro czy animacje promujące produkcje CD Projekt RED: „Wiedźmina” oraz „Cyberpunk 2077”.

W zespół Tengent zaangażowani są też m.in: scenarzysta i dyrektor kreatywny Tobiasz Piątkowski (Ambition dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, Legendy Polskie, komiks Bradl), producent kreatywny Krzysztof Noworyta (Niezwyciężeni dla IPN, Legendy Polskie dla Allegro, projekty wystaw stałych Muzeum Józefa Piłsudskiego i Muzeum Historii Polski), a także szef rozwoju biznesu Piotr Gnyp (były dziennikarz gamingowy i technologiczny w Agorze i Grupie WP). Od strony kapitałowej i strategicznej w przedsięwzięcie zaangażowany jest Adam Tunikowski, właściciel renomowanego studia Juice.

Tengent to także Tengent Ventures, pierwszy w Polsce program inwestycji w kreatywne projekty na styku rozrywki, edukacji i mediów. Liderem tej części biznesu jest Kamil Ziegler, były wiceprezes funduszu Enterprise Investors.

– Rozwijamy projekty o wartości od 1 do 10 milionów złotych. To m.in. multimedialna wystawa historyczna, atrakcja sensoryczna dla dzieci i interaktywny fun house dla młodych ludzi. Jesteśmy przy tym otwarci na kooperację z innymi partnerami. Nie brakuje nam pomysłów łączących kreację z biznesem – podkreśla Kamil Ziegler.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij