The Dumplings i Mary Komasa twarzami najnowszej kampanii „Do You" marki PUMA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
The Dumplings i Mary Komasa twarzami najnowszej kampanii „Do You

Do You to nowa kampania marki PUMA z udziałem The Dumplings i Mary Komasy. Do You to manifest dla wszystkich kobiet, który zachęca je do bycia sobą, nie poddawania się narzuconym normom, robienia rzeczy tylko dla siebie bez względu na to jak postrzega to otoczenie.

W ramach kampanii powstał utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewała w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obok artystek ambasadorkami kampanii są także Ania Bielawska i Dominika Zatorska – modelka i gimnastyczka, które zostały bohaterkami teledysku do utworu – swoistego manifestu wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr, które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów.

Reżyserem teledysku jest Piotr Matejkowski. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda. Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański.

Dodatkowym elementem kampanii Do You jest specjalnie zaprojektowany t-shirt, na którym widnieje hasło Do You, odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Typografię nadruku zaprojektowała projektantka graficzna Zuzanna Rogatty.

Za realizację i stworzenie całej koncepcji i strategii aktywacji odpowiada agencja high&, która poprzednio realizowała dla marki kampanię Uliczne Legendy z udziałem Vienia i Kosiego z JWP. Agencja high& jest również odpowiedzialna za kampanię digital, stworzenie planu i koncepcji komunikacji, selekcję i zaangażowanie artystów, koprodukcję utworu, teledysku oraz sesji zdjęciowej.

Za produkcję teledysku i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Blue 449. Za organizację eventu, współpracę z influencerami oraz wsparcie medialne i PR odpowiedzialna jest Aliganza.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij