Pozdrowienia ze 100 ekranów jednocześnie - Motorola z interaktywną kampanią DOOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pozdrowienia ze 100 ekranów jednocześnie - Motorola z interaktywną kampanią DOOH

W lipcu w 10 warszawskich sklepach RTV Euro AGD odbyła się niestandardowa akcja promującą portfolio produktów marki Motorola, w tym nową linię smartfonów z rodziny G6. Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci oraz smartfonach Motorola.

Klienci, którzy odwiedzili w piątek i sobotę warszawskie salony RTV Euro AGD, zostali zaproszeni do wspólnej zabawy z marką Motorola. Zadaniem gracza było znalezienie na terenie sklepu smatfona Motorola oraz wykonania polecenia wyświetlonego na ekranie. Uczestnicy wpisywali imię, które natychmiast pojawiało się w spersonalizowanym komunikacie, na wszystkich ekranach w sklepie – nawet 100 na raz! Motorola pozdrawiała z ekranów Anię, Kasię, Jana i Krzysztofa, ale też uczestników o nietypowych imionach jak Budziwoj, Bestiariusz czy bohaterów ze świata fantasy, jak Geralt czy Yennefer. Poszukiwanie nietypowych imion dodatkowo angażowało uczestników w zabawę. Przy okazji klienci mieli okazję na zapoznanie się z funkcjami promowanych smartfonów, które prezentował przedstawiciel marki obecny w sklepie. Klienci za udział w zabawie nagradzani byli gadżetami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ciągu kilku godzin od rozpoczęcia akcji, w 10 sklepach na ekranach RIJA wyświetlono kilkaset personalizowanych komunikatów. W ciągu całej akcji liczba ta przekroczyła tysiąc.

Wspólnie z siecią sklepów RTV Euro AGD stworzyliśmy wspaniałą akcję, która wywoływała uśmiech wśród jej uczestników, zachęcała do zabawy i zapoznawała ze smartfonami z portfolio Motorola. Świetny wynik wyświetleń personalizowanych komunikatów jest dla nas najlepszą odpowiedzią czy akcja była udana i czy warto ją w przyszłości powtarzać  – powiedziała Katarzyna Zańczuk, Retail Marketing Manager w Motorola Polska.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej całej akcji odpowiedzialna była marka Motorola. Za aplikację na smartfony i integrację z ekranami w sklepach sieci RTV Euro AGD odpowiadało Nanovo Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij