Bank ING wystartował z kampanią reklamową „Pensji na już“

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bank ING wystartował z kampanią reklamową „Pensji na już“

22 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa „Pensji na już“ – nowego produktu kredytowego oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcja potrwa do końca września.

W ramach kampanii wykorzystywane są spoty reklamowe o długości 30 s i 15 s. Kampania ma charakter zasięgowy, na jej rzecz wykorzystano główne stacje telewizyjne, wybrane kanały tematyczne oraz reklamy internetowe w formie: display, wideo, content marketing, a także media społecznościowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania prowadzona jest w ramach platformy komunikacyjnej: „ING Bank Śląski – Liczą się ludzie“.

Za planowanie i zakup mediów na rzecz kampanii odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub, autorem kreacji, zarówno offline, jak i online jest agencja reklamowa Brain.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij