Agencja Reklamowa Yoho dla Royal Canin Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Reklamowa Yoho dla Royal Canin Polska

Agencja Reklamowa Yoho opracowała identyfikację wizualną oraz materiały promujące akcję „Rusz z kanapy 4 łapy” dla Royal Canin Polska.

Flash mob przeznaczony dla właścicieli psów oraz ich czworonogów odbył się 19 maja o godzinie 13:19 w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Za realizację spotów promocyjnych, strony internetowej oraz kampanii promującej wydarzenie była odpowiedzialna Agencja Interaktywna Yoho.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Praca przy realizacji spotów reklamowych była naprawdę niesamowitym doświadczeniem. Pies, który występuje w pierwszoplanowej roli okazał się wspaniałym aktorem! Projekty realizowane dla Royal Canin Polska to dla nas zawsze duże wyzwanie, a wszystko aprobuje nasz firmowy kot – Józek – mówi Patrycja Andrzejewska, która jest odpowiedzialna za działania interaktywne.

Akcja została zrealizowana w ramach szóstej edycji kampanii edukacyjnej „Stop otyłości. Ważą się losy psów i kotów” prowadzonej przez Royal Canin Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij