Stevie Awards 2018: 10 nagród dla projektów z Polski

Stevie Awards 2018: 10 nagród dla projektów z Polski

Polskie agencje zdobyły 10 nagród podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej znanych i prestiżowych konkursów biznesowych – Stevie Awards 2018. Łącznie zgłoszonych do konkursu zostało ponad 3.900 projektów z 74 krajów.

Wśród laureatów konkursu Stevie Awards znalazły się agencje i firmy Public Dialog, endorfina events, WebTalk, On Board Think Kong, Garden of Words, Amrest, Polpharma, które zdobyły łącznie 10 nagród, w tym złoto, cztery srebra i pięć brązów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Public Dialog otrzymała złoto w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Travel & Tourism za projekt „ibis. Tu mieszka muzyka”. Kampania ta skierowana była do millenialsów, a komunikację oparto na muzyce i rozrywce – odniesiono się do długiej historii łączącej hotele i muzykę. Ambasadorką akcji została polska artystka Sarsa, która była także jurorką w przeprowadzonym w ramach kampanii konkursie.

Projekt „ibis. Tu mieszka muzyka” zdobył także srebro w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused.

Srebrne statuetki:

  • w kategorii Live Events – Best Brand Experience Event endorfina events za projekt „adidas Women #HereToCreate”, w ramach którego zrealizowano cykl eventów skierowanych do aktywnych kobiet – spotkania w formie treningów skoncentrowanych na różnych dyscyplinach jak bieganie czy yoga odbywały się w ubiegłym roku co miesiąc od kwietnia do października.
  • w kategorii Company / Organizations – Corporate Social Responsibility Program of the Year program Amrest, KFC Harvest.

  • w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Reputation/Brand Management Polpharma za projekt „Unmistakably Polpharma”. Projekt ten został nagrodzony także brązem w kategorii Re-Branding / Brand Renovation of the Year.

Brązowe statuetki:

  • w kategorii Marketing Campaign of the Year – Financial Products & Services agencja On Board Think Kong za kampanię „Finanse po godzinach” dla NN Investment Partners, która opierała się m.in. na tworzeniu contentu i moderacji edukacyjnego bloga firmowego, współpracy z influencerami oraz działaniach SEO. Efektem kampanii był m.in. 25% wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez osoby trafiające na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.
  • w kategorii Website Awards – Best Facebook Fanpage or Group agencja WebTalk i jej działania związane z facebookowym fanpagem wódki Krupnik, na potrzeby którego stworzono brand hero – Miśka, nawiązującego do słowiańskiej kultury i charakteru marki.
    Prezes i współwłaściciel agencji WebTalk, Michał Dunin został wyróżniony brązową statuetką w kategorii Executive of the Year – Advertising, Marketing & Public Relations.
  • w kategorii Marketing Campaign of the Year – Retail Garden of Words za projekt Pasaże Tesco.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij