Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Robert Kubica promuje napoje energetyczne LOTOS Dynamic

Grupa LOTOS startuje z nową kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów LOTOS Quazar Dynamic.
O autorze
1 min czytania 2018-08-14

Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza do telewizji trafia reklama napojów Dynamic.

Stacje paliw to dla nas ważny kanał sprzedaży. Przychody brutto ze sprzedaży detalicznej stanowią ok. 30 proc. całkowitych przychodów Grupy Kapitałowej LOTOS. Wierzę, że współpraca z Robertem Kubicą jest istotnym wsparciem naszych nowych projektów marketingowych. – mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

Wiosną Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji, Internecie oraz na stacjach paliw sieci LOTOS. Za całość, w tym kreację odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeszcze pod koniec wakacji przedstawimy drugą reklamę z Robertem Kubicą, tym razem o nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych – LOTOS Quazar Dynamic. – podsumowuje Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing