Robert Kubica promuje napoje energetyczne LOTOS Dynamic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Kubica promuje napoje energetyczne LOTOS Dynamic

Grupa LOTOS startuje z nową kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów LOTOS Quazar Dynamic.

Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza do telewizji trafia reklama napojów Dynamic.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stacje paliw to dla nas ważny kanał sprzedaży. Przychody brutto ze sprzedaży detalicznej stanowią ok. 30 proc. całkowitych przychodów Grupy Kapitałowej LOTOS. Wierzę, że współpraca z Robertem Kubicą jest istotnym wsparciem naszych nowych projektów marketingowych. – mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

Wiosną Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji, Internecie oraz na stacjach paliw sieci LOTOS. Za całość, w tym kreację odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

Jeszcze pod koniec wakacji przedstawimy drugą reklamę z Robertem Kubicą, tym razem o nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych – LOTOS Quazar Dynamic. – podsumowuje Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij