YouTube Ads Leaderboard (lipiec 2018): Męskie Granie od 3 miesięcy na szczycie

Męskie Granie utrzymuje się na szczycie rankingu YouTube Ads Leaderboard, ponieważ klip do piosenki „Początek” znalazł się na pierwszym miejscu już po raz trzeci z rzędu.
O autorze
1 min czytania 2018-08-24

Zwycięzcą rankingu jest Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek (LIVE) Official Video. Od piosenki chyba najpopularniejszych obecnie polskich artystów internauci nie mogą oderwać się aż od trzech miesięcy.

Pozostałe miejsca na podium to również reklamy muzyczne. Na drugą pozycję trafił MC Silk rapujący o zaletach przelewów i wypłat przy pomocy Blika w BLIK BLIK PRZELEW NA TELEFON W MIG.

Trzecie miejsce zajęła młoda wokalistka, która zdobyła popularność zamieszczając swoje aranżacje znanych utworów, a następnie własne kompozycje na YouTube. Tym razem użytkownicy mogą posłuchać śpiewu Magdy w reklamie Fanty ❤ „Uwolnij Zmysły” – Magda Bereda z ekipą Fanty w nowym teledysku! Poczuj HIT wszystkimi zmysłami ❤.

Na czwartym miejscu znalazł się klip ETi ETi Puf już w Polsce!, w którym także możemy posłuchać muzycznego wystąpienia, jednak tym razem w wykonaniu… mięciutkich herbatników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lipcowe zestawienie zamyka Studio Tymbark KURIER I KALUCH *nieudany prank* i pranki oraz cymbergajowe rozgrywki w wykonaniu popularnych YouTuberów, takich jak Jaś Dąbrowski czy Kaluch.

Słuchaj podcastu NowyMarketing