Smakowicie wyglądające meble – IKEA podbija serca miłośników czekolady

Smakowicie wyglądające meble – IKEA podbija serca miłośników czekolady
IKEA kolejny raz pokazuje, że na marketingu zna się wyśmienicie. Tym razem marka postanowiła poruszyć kubki smakowe swoich klientów, prezentując meble w taki sposób, by kojarzyły się z tabliczkami czekolady.
O autorze
1 min czytania 2018-08-24

IKEA w swojej ofercie posiada nie tylko meble, ale również produkty spożywcze. Przygotowując reklamę tabliczek czekolady, marka wpadła na pomysł, by wykorzystać to, z czym najbardziej się wszystkim kojarzy – czyli z meblami.

Każda fotografia z reklamy marki prezentuje tabliczkę czekolady, obok której umieszczono szafki, poduszki czy inne meble w kolorze prawie identycznym, co czekolada. Zdjęcia okraszone są też błyskotliwymi komentarzami np. tekst towarzyszący komodzie MALM, brzmiący „Niektóre czekoladki są do jedzenia. Niektóre służą do przechowywania Twoich rzeczy. Mamy obie” czy „Niektóre czekoladki są do jedzenia. Niektóre służą do siedzenia. Mamy obie” znajdujący się przy poduszce VIGDIS.


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje. Poznajcie przykłady reklam, które marka przygotowała, by dopasować się do zwyczajów lokalnych społeczności.

PS2

Carlsberg też wykorzystał czekoladę do promocji piwa w ramach swojej kampanii “If Carlsberg Did”. Zobaczcie, co by było, gdyby marka produkowała słodycze zamiast alkoholu.

PS3

Czy w branży FMCG da się wyjść poza prosty branding percepcyjny? A przede wszystkim – czy to się opłaca? Przekonajcie się na przykładzie case study marki Milka.

PS4

I na koniec coś dla miłośników czekolady, czyli przegląd najciekawszych reklam związanych z tym przysmakiem.