Smakowicie wyglądające meble – IKEA podbija serca miłośników czekolady

Smakowicie wyglądające meble – IKEA podbija serca miłośników czekolady

IKEA kolejny raz pokazuje, że na marketingu zna się wyśmienicie. Tym razem marka postanowiła poruszyć kubki smakowe swoich klientów, prezentując meble w taki sposób, by kojarzyły się z tabliczkami czekolady.

IKEA w swojej ofercie posiada nie tylko meble, ale również produkty spożywcze. Przygotowując reklamę tabliczek czekolady, marka wpadła na pomysł, by wykorzystać to, z czym najbardziej się wszystkim kojarzy – czyli z meblami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każda fotografia z reklamy marki prezentuje tabliczkę czekolady, obok której umieszczono szafki, poduszki czy inne meble w kolorze prawie identycznym, co czekolada. Zdjęcia okraszone są też błyskotliwymi komentarzami np. tekst towarzyszący komodzie MALM, brzmiący „Niektóre czekoladki są do jedzenia. Niektóre służą do przechowywania Twoich rzeczy. Mamy obie” czy „Niektóre czekoladki są do jedzenia. Niektóre służą do siedzenia. Mamy obie” znajdujący się przy poduszce VIGDIS.


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze


źródło: www.bestadsontv.com | Zobacz grafikę w większym rozmiarze

PS

IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje. Poznajcie przykłady reklam, które marka przygotowała, by dopasować się do zwyczajów lokalnych społeczności.

PS2

Carlsberg też wykorzystał czekoladę do promocji piwa w ramach swojej kampanii “If Carlsberg Did”. Zobaczcie, co by było, gdyby marka produkowała słodycze zamiast alkoholu.

PS3

Czy w branży FMCG da się wyjść poza prosty branding percepcyjny? A przede wszystkim – czy to się opłaca? Przekonajcie się na przykładzie case study marki Milka.

PS4

I na koniec coś dla miłośników czekolady, czyli przegląd najciekawszych reklam związanych z tym przysmakiem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij