TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Prysznic z niedźwiedziem – Old Spice zaskoczył warszawiaków swoim eventem

W czwartek 23 sierpnia marka Old Spice zorganizowała nad Wisłą przechłodny event, aby pomóc warszawiakom w skutecznym poskromieniu przedłużającej się fali upałów.
O autorze
1 min czytania 2018-08-27

W reakcji na sięgające od dłuższego czasu zenitu słupki rtęci Old Spice postanowił stworzyć prawdziwie niezwykłą przestrzeń orzeźwienia na warszawskich bulwarach. A wszystko oczywiście w zwariowanym i męskim charakterze marki. Chętni i odważni mogli spróbować swoich sił i poczuć się prawdziwie męsko i rześko podczas prysznicu z niedźwiedziem. Na miejscu nie mogło także zabraknąć doskonale znanego z reklam Old Spice mężczyzny siedzącego na białym koniu, z którym można było sobie zrobić wakacyjne selfie. Przy okazji każdy mógł wypróbować produkty marki, które przynoszą orzeźwienie podczas upałów.

– Naszym celem było przygotowanie szalonej akcji wpisującej się w charakter marki, która zaskoczy warszawiaków i przyniesie orzeźwienie podczas upałów – mówi Adam Adamiak, Group Brand Manager Central Europe Old Spice – Chcieliśmy sprawdzić, czy mimo wysokich temperatur mieszkańcy stolicy mają jeszcze przechłód w głowie i czy są na tyle odważni, żeby wziąć prysznic z niedźwiedziem. Cieszymy się, że mogliśmy zapewnić trochę rześkiego relaksu wszystkim chętnym, odwiedzającym naszą strefę. W sumie odwiedziło nas ponad tysiąc osób. – dodaje Adamiak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Osoby, które spędziły czas w strefie organizatora, przetestowały jeden z flagowych produktów marki, którym jest żel pod prysznic Old Spice Bearglove. Jest to zapach inspirowany czystymi składnikami, przeznaczony dla mężczyzny pewnego siebie i z charakterem. Dynamiczny tryb życia? Jak najbardziej rześki prysznic może działać jak zastrzyk energii, a produkt – odświeżyć skórę, bo to połączenie detali świadczy o atrakcyjności. Poskramiając upał w ten sposób, pozostaje więc tylko ruszyć na polowanie ostatnich dni słonecznego lata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się