PZU rozpoczyna kampanię „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZU rozpoczyna kampanię „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”

PZU rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest poprawa widoczności dzieci na drodze i ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. Do połowy września PZU przekaże 1,6 miliona odblasków z wbudowaną migającą lampką wszystkim uczniom szkół podstawowych z klas I-III w całej Polsce.

W 2017 roku w Polsce ucierpiało w wypadkach 911 dzieci poruszających się pieszo po drogach. Na rodzicach i nauczycielach spoczywa odpowiedzialność za przygotowanie najmłodszych do uczestniczenia w ruchu drogowym, tak aby potrafili oni chronić siebie, a swoim zachowaniem nie stwarzali zagrożenia dla innych. Przekazując dzieciom odblaski a rodzicom i nauczycielom materiały edukacyjne, PZU chce zachęcić ich do działań w celu poprawy bezpieczeństwa najmłodszych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jako firma odpowiedzialna społecznie od wielu lat uświadamiamy Polakom, jak istotne jest ich bezpieczeństwo. Dzięki akcji „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze” chcemy realnie zmniejszyć liczbę wypadków drogowych, w tym z udziałem najmłodszych. – mówi Paweł Surówka, prezes PZU SA.

– „Akcja Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze” ma na celu edukowanie w zakresie bezpieczeństwa nie tylko najmłodszych, lecz także ich rodziców oraz nauczycieli. W ramach akcji, której motywem przewodnim są popularne wśród dzieci „Niestraszki”, przygotowaliśmy kampanię pod patronatem Minister Edukacji Narodowej z działaniami przeznaczonymi dla każdej z tych grup. Akcja swoim zasięgiem obejmie zarówno szkoły publiczne, jak i prywatne – łącznie blisko 14 tys. placówek – mówi Magdalena Kicińska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w PZU.

Poza kampanią w telewizji, PZU wykorzysta też inne formy promocji. Z myślą o nauczycielach i rodzicach przygotowano materiały edukacyjne dostępne na stronie niestraszki.pzu.pl, a także konkurs rysunkowy z ciekawymi nagrodami, który potrwa od 3 do 30 września. Specjalnie dla dzieci powstał teledysk wyświetlany w stacji telewizyjnej Nickelodeon, który prezentuje dobre praktyki w zakresie bezpiecznego zachowania się na drodze. Dzięki współpracy z NaviExpert kierowcy, którzy przekroczą dozwoloną prędkość w pobliżu każdej z 14 tys. szkół podstawowych, do których trafią odblaski PZU, usłyszą w swojej nawigacji komunikat, by zwolnili. Informacja będzie odczytywana głosem dziecka. Dodatkowo PZU nawiązało współpracę z youtuberami popularnymi wśród najmłodszych, m.in. z Milo Mazurem, Hejka tu Lenka, czy Cookie Mint, którzy także będą promowali akcję.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij