Czego chcą dziś studenci? Kompilacja studenckich pragnień i planów w kampanii Wyższych Szkół Bankowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czego chcą dziś studenci? Kompilacja studenckich pragnień i planów w kampanii Wyższych Szkół Bankowych

Grupa Wyższych Szkół Bankowych ruszyła z kampanią reklamową, w której poszukuje odpowiedzi na pytanie, czego chcą studenci.

Insighty użyte w komunikacji marketingowej pochodzą z warsztatów zrealizowanych w gronie pracowników i studentów WSB. Efektem poszukiwań jest wideo – kompilacja studenckich pragnień, marzeń i planów. Głównym kanałem komunikacji jest Internet. Równolegle trwa spójna kampania radiowa i OOH.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Od wielu lat badamy motywacje naszych studentów, które kierują nimi przy wyborze studiów. Wiemy, jak dużą wartością jest dla nich możliwość łączenia studiów z pracą oraz realizowanie swoich pasji. Dbamy o to, aby te potrzeby zaspokoić tworząc dopasowane do wymagań studentów i rynku pracy programy studiów – mówi Anna Czarkowska, dyrektor marketingu TEB Akademii, założyciel Wyższych Szkół Bankowych.

Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Easy Hell Productions, media planował Charlie Warsaw. Wyższe Szkoły Bankowe to grupa uczelni wyższych obecnych w dziewięciu miastach - w Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu, licząca obecnie ponad 300 000 absolwentów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij