Insighty użyte w komunikacji marketingowej pochodzą z warsztatów zrealizowanych w gronie pracowników i studentów WSB. Efektem poszukiwań jest wideo – kompilacja studenckich pragnień, marzeń i planów. Głównym kanałem komunikacji jest Internet. Równolegle trwa spójna kampania radiowa i OOH.
– Od wielu lat badamy motywacje naszych studentów, które kierują nimi przy wyborze studiów. Wiemy, jak dużą wartością jest dla nich możliwość łączenia studiów z pracą oraz realizowanie swoich pasji. Dbamy o to, aby te potrzeby zaspokoić tworząc dopasowane do wymagań studentów i rynku pracy programy studiów – mówi Anna Czarkowska, dyrektor marketingu TEB Akademii, założyciel Wyższych Szkół Bankowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Easy Hell Productions, media planował Charlie Warsaw. Wyższe Szkoły Bankowe to grupa uczelni wyższych obecnych w dziewięciu miastach – w Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu, licząca obecnie ponad 300 000 absolwentów.