„Z nożem i widelcem masz moc, by zmienić świat„ – Carrefour wprowadza globalną platformę komunikacyjną

Carrefour wprowadza nową globalną platformę komunikacyjną – Act For Food. W ramach platformy będzie promował konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej.
O autorze
1 min czytania 2018-09-12

Act For Food to kampania globalna, w której Carrefour mówi jednym głosem do konsumentów na całym świecie, zapraszając ich do przyjrzenia się temu, co jedzą każdego dnia.

Francuski film reklamowy został zaadaptowany na rynek polski w wersji 90-sekundowej na YouTube’a oraz dwóch 30-sekundowych spotach uzupełnionych o lokalne „ACTy”, czyli filmy prezentujące realne działania, które sieć handlowa już wdrożyła lub będzie wdrażać w przyszłości.


Ogólnoświatowy program konkretnych działań Act For Food zakłada m.in., że do 2022 roku Carrefour stanie się liderem segmentu produktów bio. W Polsce nowy manifest zostanie wsparty sześcioma lokalnymi działaniami, tzw. „ACTami”. Ich pełna lista zostanie zaprezentowana konsumentom na carrefour.pl, a wszystko pod nowym hasłem ─ „Wszyscy zasługujemy na najlepsze”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wystartowała 9 września 2018 roku.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz adaptacji manifestu oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się