Jak ciekawie zaprezentować portfolio? Argentyński grafik stworzył stronę WWW, która wygląda jak system operacyjny

Jak ciekawie zaprezentować portfolio? Argentyński grafik stworzył stronę WWW, która wygląda jak system operacyjny

Mariano Pascual doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne dla projektanta jest ciekawe i zapadające w pamięć portfolio. Zamiast banalnego zbioru prac, zaprezentował swoje dzieła na stronie internetowej przypominającej system operacyjny.

Mariano Pascual to argentyński artysta wizualny i projektant. Razem z agencją Achos! stworzył stronę marianopascual.me, która przypomina pulpit komputera.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Możemy znaleźć tam pasek narzędzi z aplikacjami, przekierowujący do przeglądu galerii, kosz, skrzynkę pocztowa, drukarkę czy ustawienia. Strona pozwala też użytkownikom na wprowadzanie pewnych zmian – w „ustawieniach” możliwe jest wybranie innego koloru tła witryny, dostosowanie jasności i obszaru ekranu, a także zastosowanie filtrów. Co więcej, po otwarciu „przeglądarki” pojawia się szereg agresywnych i natarczywych banerów reklamowych, które są parodią tych prawdziwych reklam wyskakujących za każdym razem, gdy otworzymy jakąś stronę.

PS

Prelegenci konferencji Projekcje 2018: Jacek Walesiak, Bartek Kotowicz, Bartek Bojarczuk podzielili się informacjami, którzy projektanci są dla nich najbardziej inspirujący oraz z których swoich projektów są najbardziej dumni.

PS2

Niecodzienny sposób wykorzystania sztuki znalazł się w kampanii informacyjnej miasta Łódź. Wykorzystano w niej m.in. obrazy „Krzyk” Edvarda Muncha, „Babie lato” Józefa Chełmońskiego czy „Stańczyka” Jana Matejki, by przygotować łodzian o zmianach w zasadach segregacji śmieci.

PS3

Reklama lubi korzystać ze sztuki klasycznej nie od dziś. Znane obrazy mogliśmy już zobaczyć np. w kreacjach marek Grolsch, Samsung, Berlinki, Lego, Lux Med czy Nike: Czy Monet piłby Grolscha? - czyli jak współczesna reklama czerpie ze sztuki klasycznej

PS4

Nowy wymiar sztuki zaprezentowała też firma Microsoft. Stworzyła cyfrową galerię sztuki, zatytułowaną Surface AntyLuwr, w której słynne dzieła sztuki ukazały się w całkiem nowym obliczu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij