Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak ciekawie zaprezentować portfolio? Argentyński grafik stworzył stronę WWW, która wygląda jak system operacyjny

Jak ciekawie zaprezentować portfolio? Argentyński grafik stworzył stronę WWW, która wygląda jak system operacyjny
Mariano Pascual doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne dla projektanta jest ciekawe i zapadające w pamięć portfolio. Zamiast banalnego zbioru prac, zaprezentował swoje dzieła na stronie internetowej przypominającej system operacyjny.
O autorze
1 min czytania 2018-09-14

Mariano Pascual to argentyński artysta wizualny i projektant. Razem z agencją Achos! stworzył stronę marianopascual.me, która przypomina pulpit komputera.

Możemy znaleźć tam pasek narzędzi z aplikacjami, przekierowujący do przeglądu galerii, kosz, skrzynkę pocztowa, drukarkę czy ustawienia. Strona pozwala też użytkownikom na wprowadzanie pewnych zmian – w „ustawieniach” możliwe jest wybranie innego koloru tła witryny, dostosowanie jasności i obszaru ekranu, a także zastosowanie filtrów. Co więcej, po otwarciu „przeglądarki” pojawia się szereg agresywnych i natarczywych banerów reklamowych, które są parodią tych prawdziwych reklam wyskakujących za każdym razem, gdy otworzymy jakąś stronę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prelegenci konferencji Projekcje 2018: Jacek Walesiak, Bartek Kotowicz, Bartek Bojarczuk podzielili się informacjami, którzy projektanci są dla nich najbardziej inspirujący oraz z których swoich projektów są najbardziej dumni.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Niecodzienny sposób wykorzystania sztuki znalazł się w kampanii informacyjnej miasta Łódź. Wykorzystano w niej m.in. obrazy „Krzyk” Edvarda Muncha, „Babie lato” Józefa Chełmońskiego czy „Stańczyka” Jana Matejki, by przygotować łodzian o zmianach w zasadach segregacji śmieci.

PS3

Reklama lubi korzystać ze sztuki klasycznej nie od dziś. Znane obrazy mogliśmy już zobaczyć np. w kreacjach marek Grolsch, Samsung, Berlinki, Lego, Lux Med czy Nike: Czy Monet piłby Grolscha? – czyli jak współczesna reklama czerpie ze sztuki klasycznej

PS4

Nowy wymiar sztuki zaprezentowała też firma Microsoft. Stworzyła cyfrową galerię sztuki, zatytułowaną Surface AntyLuwr, w której słynne dzieła sztuki ukazały się w całkiem nowym obliczu.