Marka modowa Medicine Everyday Therapy zaprezentowała swoją limitowaną jesienną kolekcję Street Art, stworzoną we współpracy z dwiema polskimi artystkami – Natalią Rak, absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, od kilku lat podróżującą i malującą murale na całym świecie, oraz Beatą Śliwińską Barrakuz, z wykształcenia architekt krajobrazu, z zamiłowania i zawodu visual designerka i ilustratorka, głównie opierająca swoje prace na technice kolażu.
W ramach promocji kolekcji odzieży artystki stworzyły murale w Krakowie i Warszawie. „Black Pearl” autorstwa Natalii Rak zdobi kamienicę przy ulicy Karmelickiej w Krakowie, zaś w centrum Warszawy, przy Alei Jana Pawła II, nie sposób przejść obojętnie obok muralu „Mona Lisa’s Smile” Beaty Śliwińskiej Barrakuz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.
PS2
Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.
PS3
W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.
PS4
W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.