Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Medicine promuje kolekcję Street Art za pomocą murali

Medicine promuje kolekcję Street Art za pomocą murali
Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2018-09-17

Marka modowa Medicine Everyday Therapy zaprezentowała swoją limitowaną jesienną kolekcję Street Art, stworzoną we współpracy z dwiema polskimi artystkami – Natalią Rak, absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, od kilku lat podróżującą i malującą murale na całym świecie, oraz Beatą Śliwińską Barrakuz, z wykształcenia architekt krajobrazu, z zamiłowania i zawodu visual designerka i ilustratorka, głównie opierająca swoje prace na technice kolażu.

W ramach promocji kolekcji odzieży artystki stworzyły murale w Krakowie i Warszawie. „Black Pearl” autorstwa Natalii Rak zdobi kamienicę przy ulicy Karmelickiej w Krakowie, zaś w centrum Warszawy, przy Alei Jana Pawła II, nie sposób przejść obojętnie obok muralu „Mona Lisa’s Smile” Beaty Śliwińskiej Barrakuz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.

PS2

Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.

PS3 

W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.

PS4

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.