Michał Siejak (NuOrder Group): 60% klientów odradzamy wchodzenie na Facebooka

Michał Siejak (NuOrder Group): 60% klientów odradzamy wchodzenie na Facebooka

Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Michał Siejak, założyciel i dyrektor zarządzający agencji interaktywnej E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media należących do NuOrder Group, wcześniej współzałożyciel Harder&Harder.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są:

Jak w każdym marketingu – skuteczność i zwrot z inwestycji - marketing jest działaniem służebnym wobec sprzedaży, więc jeśli w określonej perspektywie czasowej nie sprzedaje, jest nic nie warty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W wielu kategoriach Internet daje zdecydowanie najlepsze możliwości namierzania konsumentów w ostatnich fazach procesu zakupowego i umiejętne wykorzystanie tego faktu wydaje mi się jednym z najważniejszych aspektów marketingu interaktywnego z perspektywy jego efektywności.

2. Pierwsza kampania, która dodała mojej agencji skrzydeł, to...

To kampania dla marki Jacobs Krönung - z tego, co mi wiadomo pierwszy interaktywny outdoor w Polsce. Kolejne to akcja CSR „Posadź Drzewo” dla Tetrapaku – w tej akcji zalogowało się 70 tys. osób w 2 tygodnie, co ciekawe, bez jakiegokolwiek wsparcia mediowego, jedynie poprzez rekomendację.

W mojej ocenie zapoczątkowaliśmy modę na marketingowe wykorzystanie sadzenia drzew – ten pomysł użył później np. Żywiec.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

Budowanie agencji ze wszystkimi jego elementami, które należy ułożyć w spójną całość: budowaniem marki, zarządzaniem ludźmi, sprzedażą, obsługą klientów, coachingiem, wynikami finansowymi itd.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

To wspomniana wcześniej kampania „Posadź Drzewo”. W jej paru edycjach posadzono łącznie ponad 500 tys. drzew. Poza tym jestem szczególnie dumny z akcji dla NIVEA „Mamy mają głos” realizowanej w mechanice „In the Name of Research", za którą dostaliśmy globalne „Best Practice” koncernu Beiersdorf.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

Podziwiam np. spójna konstrukcję marki i kampanię wprowadzającą Alior Bank. Duża, wielowątkowa rzecz, a prowadzona z godną podziwu dyscypliną.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

Teoretycznie wzrost rynku usług interaktywnych, ale on moim zdaniem jest całkowicie kompensowany coraz większą fragmentacją rynku, powstawaniem mnóstwa małych podmiotów, z którymi większe, chcąc nie chcąc, w jakiś sposób muszą się zmierzyć.

Istotnym trendem jest oczywiście wzrost rynku mobilnego – już dziś, większość użytkowników smartfonów surfowanie po sieci traktuje jako podstawową funkcję tych urządzeń.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij