Michał Siejak (NuOrder Group): 60% klientów odradzamy wchodzenie na Facebooka

Michał Siejak (NuOrder Group): 60% klientów odradzamy wchodzenie na Facebooka

Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Michał Siejak, założyciel i dyrektor zarządzający agencji interaktywnej E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media należących do NuOrder Group, wcześniej współzałożyciel Harder&Harder.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...

Social Media rozumiane jako Facebook. Jakimś 60% naszych klientów odradzamy wchodzenie na tę platformę, przedstawiając im kalkulacje porównujące koszty i zyski związane z działaniami na tej platformie i działaniami alternatywnymi. Upraszczając zakładamy, że Facebook jest dobrą platformą głównie dla marek lifestylowych i bazujących na wizerunku.

Sami również wycofaliśmy z Facebooka budżety naszej własnej platformy brokerskiej - KursKite.pl, sprzedającej wydawało by się mocno „facebookowe” kursy kitesurfingu.

Dodatkowo wszystkie marketingowe mody takie jak Augmented Reality, QR kody czy działania w Foursquare – w moje ocenie na ich temat więcej jest artykułów i prelekcji niż przeprowadzonych akcji, w których miałyby kluczowe znaczenie.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Zbudowanie relacji, która pozwala na prawdziwe doradztwo, omawianie wszystkich plusów i minusów określonych rozwiązań. Jest grupa klientów, która wręcz narzuca tego typu sposób pracy i to z nimi, siłą rzeczy osiągamy najlepsze wyniki.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Z obserwacji ludzkiego gatunku i jego zachowań, z prasy fachowej, literatury i rzadziej sztuki. Dla mnie bardzo inspirujące na wysokim stopniu ogólności są artykuły i opracowania dotyczące procesów zachodzących w społeczeństwie i jego historii, które dowodzą, że w gruncie rzeczy w tym temacie nic się nie zmienia poza mediami i technologią ;)

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

Zrobiłbym badania, pojechał tam, pogadał z przyszłymi klientami, skonstruował markę i jej bardzo wyraźną i jednoznaczną identyfikację, zbudował dystrybucję i…  sprzedawałbym im cholernie drogie, snobistyczne koszulki „wyprodukowane przez białych ludzi w Szwajcarii”… ;)

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

…zostałem do tego zmuszony ;) Tak naprawdę zamierzam z nim mocno nadszarpnąć moje relacje, sprzedając za ok. 2 lata marki NuOrder’a, czyli E_misję i 6ix’a.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij