Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki WMF

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki WMF

WMF rozstrzygnęło przetarg dotyczący relaunchu marki. Nowa agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę marki.

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu 2018 roku. Agencja Cape Morris zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital (content marketing, e-commerce, influencerzy, social media), POS oraz działań media relations. Jest także autorem projektu nowego serwisu internetowego WMF oraz twórcą taktyki mediowej. Projekt z ramienia agencji prowadzi Krzysztof Żukowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasza propozycja strategii spotkała się z pozytywnym odbiorem klienta, głównie z tytułu nadania każdemu narzędziu walorów sprzedażowych i konkretnych wartości, z których będą one rozliczane. Zaplanowano długofalowe założenia strategiczne mające za zadanie pozycjonować WMF w punktach styków w przestrzeni Internetu, wykazujących największą wartość sprzedażową. – komentuje strateg prowadzący projekt WMF, Michał Szczepański.

Marka WMF należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij