Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki WMF

WMF rozstrzygnęło przetarg dotyczący relaunchu marki. Nowa agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę marki.
O autorze
0 min czytania 2018-09-19

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu 2018 roku. Agencja Cape Morris zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital (content marketing, e-commerce, influencerzy, social media), POS oraz działań media relations. Jest także autorem projektu nowego serwisu internetowego WMF oraz twórcą taktyki mediowej. Projekt z ramienia agencji prowadzi Krzysztof Żukowski.

– Nasza propozycja strategii spotkała się z pozytywnym odbiorem klienta, głównie z tytułu nadania każdemu narzędziu walorów sprzedażowych i konkretnych wartości, z których będą one rozliczane. Zaplanowano długofalowe założenia strategiczne mające za zadanie pozycjonować WMF w punktach styków w przestrzeni Internetu, wykazujących największą wartość sprzedażową. – komentuje strateg prowadzący projekt WMF, Michał Szczepański.

Marka WMF należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj