La Wonderlab: nowy gracz na rynku User Experience

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
La Wonderlab: nowy gracz na rynku User Experience

Od maja na rynku działa nowa firma badawczo-projektowa, La Wonderlab, założona przez Paulinę Makuch i Paulinę Rzymską – badaczki i projektantki User Experience z wieloletnim doświadczeniem w agencjach interaktywnych.

Paulina Makuch pracuje w branży User Experience od 7 lat, a ostatnich 5 spędziła w agencji K2. Zajmując stanowisko UX Research Managera, przeprowadziła m.in. badania Eyetracking Facebooka oraz Prasa na iPada. Wykłada także na studiach podyplomowych User Experience Design w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Paulina Rzymska jest związana z branżą UX od 6 lat. Przez ostatnie 5 lat pracowała w agencji K2. Jako Senior UX Designer w agencji K2, pracowała m.in. dla Play, PKO Bank Polski, Getin Noble Bank, PZU, PKN ORLEN.

La Wonderlab skupia się na badaniach, projektowaniu, konsultingu i szkoleniach z zakresu UX. Oferta firmy skierowana jest do marek potrzebujących wsparcia w zakresie User Experience, start-upów oraz agencji interaktywnych. W portfolio klientów La Wonderlab znajdują się już m.in. TVN SA oraz Leroy Merlin Polska.

Atutem firmy jest posiadanie profesjonalnego laboratorium przystosowanego do badań User Experience oraz przestrzeni kreatywnej do przeprowadzania szkoleń i warsztatów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij