Projekt „Alejka Ciekawostek” nagrodzony złotą nagrodą ICSC Solal Marketing Awards 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Projekt „Alejka Ciekawostek” nagrodzony złotą nagrodą ICSC Solal Marketing Awards 2018

Projekt „Alejka Ciekawostek” otrzymał złotą nagrodę w międzynarodowym konkursie ICSC Solal Marketing Awards 2018. Realizacja została wyróżniona spośród ponad 200 zgłoszonych projektów z całego świata.

ISCS Solal Marketing Awards to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród marketingowych w branży retail. Konkurs organizowany jest przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych ICSC i ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. W tym roku konkurs zgromadził 216 zgłoszeń z 22 różnych krajów, które rywalizowały w 8 kategoriach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt „Alejka Ciekawostek” zwyciężył w kategorii Customer Services, pokonując osiem wyróżnionych zgłoszeń. W ramach koncepcji stworzyliśmy projekt wysłonięć, który wpisuje się w najnowszy trend na rynku centrów handlowych – retailtainment. W głównym pasażu centrum handlowego, w którym odbywa się renowacja wnętrz, przygotowaliśmy interaktywną instalację tworzącą oryginalny „salon doświadczeń”. Nietypowa przestrzeń łączy zakupy ze sztuką, edukacją i zabawą.

Za realizację projektu odpowiada Valkea.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij