Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

22 placówki Saturna już działają pod szyldem MediaMarkt

Proces integracji sieci handlowych MediaMarkt i Saturn dobiegł końca. 22 placówki Saturna w całej Polsce funkcjonują już pod dobrze znanym konsumentom szyldem „MediaMarkt”. Strategiczna decyzja pozwoliła na wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku.
O autorze
0 min czytania 2018-10-03

Obecnie w Polsce funkcjonuje 86 sklepów MediaMarkt z szeroką i atrakcyjną ofertą najnowszej elektroniki użytkowej. Kanały sprzedaży obu sieci zostały zintegrowane pod marką MediaMarkt. Sieć przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług.

– MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele. – podkreśla Marcin Rosati, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.

MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, starając się dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów. W październiku br. sieć powiększy się o kolejny sklep stacjonarny, który zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj