Patrycja Haremska i Paweł Orwat dołączyli do działu marketingu KRISPOL

Od 1 października 2018 roku Patrycja Haremska i Paweł Orwat wzmacniają działania marketingowe prowadzone na rzecz marki KRISPOL.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

Patrycja Haremska objęła stanowisko specjalisty ds. PR-u i content marketingu. Jej zadaniem będzie tworzenie spójnego wizerunku spółki, a także kontynuowanie działań z zakresu content marketingu. Poprzednio współpracowała z branżą deweloperską oraz szkoleniową. Ostatnie lata budowała wiedzę ekspercką współpracując z Magazynem Sprawny.marketing, również jako autor tekstów. Prywatnie miłośniczka brandów, kreatywnych reklam, social mediów, rozwijająca własną markę Thinks Are Things.

Koordynację działań online przejmie Paweł Orwat. Jego kluczowym zadaniem będzie jednak rozwijanie narzędzi internetowych oraz rozwiązań mobile. Prywatnie: fotograf, filmowiec, grafik – tej pasji poświęca wszystkie wolne chwile.

– KRISPOL od lat stara się odpowiadać na konkretne potrzeby klientów w zakresie zakupu okien, rolet, drzwi i bram. Bardzo dbamy, aby nasze komunikaty były merytoryczne, obrazowe, ale także kreatywne i ciekawe dla inwestorów. Śledzimy innowacje marketingowe, dlatego cieszę się, że teraz będziemy mogli je szybciej implementować. Zespół marketingowy KRISPOL jest już w pełnym składzie i otwieramy nowy rozdział – mówi Katarzyna Kozłowska, marketing manager w KRISPOL.

KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od prawie 30 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj