Patrycja Haremska i Paweł Orwat dołączyli do działu marketingu KRISPOL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Patrycja Haremska i Paweł Orwat dołączyli do działu marketingu KRISPOL

Od 1 października 2018 roku Patrycja Haremska i Paweł Orwat wzmacniają działania marketingowe prowadzone na rzecz marki KRISPOL.

Patrycja Haremska objęła stanowisko specjalisty ds. PR-u i content marketingu. Jej zadaniem będzie tworzenie spójnego wizerunku spółki, a także kontynuowanie działań z zakresu content marketingu. Poprzednio współpracowała z branżą deweloperską oraz szkoleniową. Ostatnie lata budowała wiedzę ekspercką współpracując z Magazynem Sprawny.marketing, również jako autor tekstów. Prywatnie miłośniczka brandów, kreatywnych reklam, social mediów, rozwijająca własną markę Thinks Are Things.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koordynację działań online przejmie Paweł Orwat. Jego kluczowym zadaniem będzie jednak rozwijanie narzędzi internetowych oraz rozwiązań mobile. Prywatnie: fotograf, filmowiec, grafik – tej pasji poświęca wszystkie wolne chwile.

– KRISPOL od lat stara się odpowiadać na konkretne potrzeby klientów w zakresie zakupu okien, rolet, drzwi i bram. Bardzo dbamy, aby nasze komunikaty były merytoryczne, obrazowe, ale także kreatywne i ciekawe dla inwestorów. Śledzimy innowacje marketingowe, dlatego cieszę się, że teraz będziemy mogli je szybciej implementować. Zespół marketingowy KRISPOL jest już w pełnym składzie i otwieramy nowy rozdział – mówi Katarzyna Kozłowska, marketing manager w KRISPOL.

KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od prawie 30 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij