Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę social media marki Tefal

W wyniku przetargu agencja Cape Morris wygrała obsługę wszystkich grup produktowych marki Tefal w social media. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, taktyki mediowej, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę marki.
O autorze
1 min czytania 2018-10-05

Przetarg został rozstrzygnięty we wrześniu 2018 roku. Przetarg dotyczył komunikacji marki na Facebooku, gdzie idea oraz oferta Cape Morris najprecyzyjniej odpowiadały potrzebom marki, jak i bieżącym trendom komunikacyjnym w social media. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki na Facebooku, w tym bieżącą komunikację, moderację dialogu z klientami, jak i zarządzanie kryzysowe w przestrzeni social media. Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Klaudia Wieczorkiewicz. Strony nie ujawniają na jaki okres została podpisana umowa. W przetargu startowały 3 inne warszawskie agencje reklamowe.

– W związku z bogatym portfolio produktowym marki Tefal i potrzebą odejścia od interpretacji strony na Facebooku jako „słupa ogłoszeniowego”, pomysł na komunikację musiał być zarówno uniwersalny produktowo, jak i intrygujący dla użytkowników. Fanpage to ważny punkt styku z konsumentami, gdzie pozycjonowanie marki Tefal skłoniło nas do szukania prawdziwego insightu, z którym użytkownik będzie mógł się utożsamić. Komplementarna dla prostego, ale popularnego insightu kreacja, wybija kontekst każdego posta z osobna, dzięki czemu są one pojedynczymi historiami, a nie jedynie szeregiem reklam. – komentuje dyrektor kreatywny Cape Morris, Jared Kacperczyk.

Marka Tefal należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj