TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę social media marki Tefal

W wyniku przetargu agencja Cape Morris wygrała obsługę wszystkich grup produktowych marki Tefal w social media. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, taktyki mediowej, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę marki.
O autorze
1 min czytania 2018-10-05

Przetarg został rozstrzygnięty we wrześniu 2018 roku. Przetarg dotyczył komunikacji marki na Facebooku, gdzie idea oraz oferta Cape Morris najprecyzyjniej odpowiadały potrzebom marki, jak i bieżącym trendom komunikacyjnym w social media. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki na Facebooku, w tym bieżącą komunikację, moderację dialogu z klientami, jak i zarządzanie kryzysowe w przestrzeni social media. Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Klaudia Wieczorkiewicz. Strony nie ujawniają na jaki okres została podpisana umowa. W przetargu startowały 3 inne warszawskie agencje reklamowe.

– W związku z bogatym portfolio produktowym marki Tefal i potrzebą odejścia od interpretacji strony na Facebooku jako „słupa ogłoszeniowego”, pomysł na komunikację musiał być zarówno uniwersalny produktowo, jak i intrygujący dla użytkowników. Fanpage to ważny punkt styku z konsumentami, gdzie pozycjonowanie marki Tefal skłoniło nas do szukania prawdziwego insightu, z którym użytkownik będzie mógł się utożsamić. Komplementarna dla prostego, ale popularnego insightu kreacja, wybija kontekst każdego posta z osobna, dzięki czemu są one pojedynczymi historiami, a nie jedynie szeregiem reklam. – komentuje dyrektor kreatywny Cape Morris, Jared Kacperczyk.

Marka Tefal należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj