Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W Poznaniu rusza bezobsługowy i całodobowy supermarket

W Poznaniu rusza bezobsługowy i całodobowy supermarket
Bio Family w Poznaniu to bezobsługowy i całodobowy supermarket. Wdrożenie usługi Open 24/7 umożliwia klientom robienie codziennych zakupów przez 365 dni w roku – w nocy, każde święto i wszystkie niedziele wolne od handlu.
O autorze
1 min czytania 2018-10-09

Po otrzymaniu specjalnej karty Open 24/7 możemy samodzielnie wejść do sklepu przykładając kartę do czytnika i robić zakupy bez obecności obsługi. Po wybraniu wszystkich produktów udajemy się do kasy samoobsługowej, a płatności dokonujemy kartą – Visa, MasterCard, Apple Pay lub Google Pay – w terminalu płatniczym.

Kasa samoobsługowa oparta o platformę sprzedażową NCR funkcjonuje w trybie 24-godzinnym i została zaimplementowana przez Jantar Sp. z o.o. Natomiast, systemy bezpieczeństwa zostały zainstalowane przez firmę SMprotect specjalizującej się we wdrażaniu zaawansowanych usług i systemów zabezpieczeń.

Bio Family w Poznaniu jest pierwszym supermarketem testującym zaawansowane rozwiązanie technologiczne. Po okresie testowym usługa Open 24/7 będzie również obecna w pozostałych supermarketach Bio Family w całej Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Także firma eobuwie.pl otworzyła w Poznaniu nowoczesny sklep, w którym klienci zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sieć sklepów Żabka we wrześniu br. z okazji 20-lecia obecności na polskim rynku zaprezentowała wizję „sklepu jutra”,  który powstać ma we współpracy z firmą Microsoft.