TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Filozofowie to rebelianci i marketerzy. Wywiad z filozofem Jarosławem Spychałą

Filozofowie to rebelianci i marketerzy. Wywiad z filozofem Jarosławem Spychałą
Jeżeli filozof wygląda jak Kratos z „God of War" to wiesz, że warto go wysłuchać. Myśliciel niekonwencjonalny, wykładowca filozofii i marketingu na Uniwersytecie w Konstancji. Wydaje właśnie książkę, która kosztowała go 250 tys. zł i twierdzi, że Red Bull ma sporo wspólnego ze snem Sokratesa.
O autorze
0 min czytania 2018-10-09

Jarosław Marek Spychała to filozof całkowicie bez schematu. Zwiedził kawał świata, wymyślił kilka ciekawych metod nauczania kreatywności, a teraz wydaje książkę, jakiej świat jeszcze nie widział: „Jaskinia. Droga Rebeliantów”.

Zawodowo zajmuje się kształceniem i rozwojem technik myślenia twórczego oraz jego zastosowaniem w edukacji, kulturze i gospodarce. Jest twórcą metody rozwijania kreatywności LEGO-LOGOS oraz programu marketingowego GRAVITY służącego do tworzenia strategii marek i kampanii reklamowych. Realizował zadania szkoleniowe i marketingowe dla takich firm jak m.in. Microsoft, mBank, Orlen S.A., Kompania Piwowarska, KRUK S.A., Inditext, Young & Rubicam.

Usiadłem z Jarkiem do rozmowy nt. styczności marketingu z filozofią, jej roli w dzisiejszym świecie oraz książki, która jako pierwsza na świecie otrzymała autorskie ilustracje do metafor filozoficznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj