Jak z rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy? Ptasie mleczko podbija świat w jesiennej kampanii E.Wedel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak z rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy? Ptasie mleczko podbija świat w jesiennej kampanii E.Wedel

Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko. W październiku marka ponownie wykorzystała ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy.

Jesiennej kampanii będzie towarzyszyła objazdówka po Polsce. E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław oraz Kraków. W ich najbardziej charakterystycznych miejscach, popularny vloger, reprezentant TalentMedia – Jaś Dąbrowski (JDabrowsky) przeprowadzi sondę uliczną, w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania. Tym, którzy nie znają go wcale, zademonstruje jak Polacy obgryzają Ptasie Mleczko, a następnie zachęci bohaterów sondy do odtworzenia rytuału.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Obgryzanie niebiańskich pianek Ptasie Mleczko to prawdziwie polska tradycja, to celebracja wyjątkowej przyjemności i niebiańsko pyszny rytuał, który tym razem pokażemy obcokrajowcom. Do akcji wybraliśmy miasta, które najchętniej są odwiedzane przez turystów z całego świata. Jasia Dąbrowskiego spotkać będzie można 18 października w Warszawie, 23 października we Wrocławiu i 26 października w Krakowie – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej w LOTTE Wedel.

W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są obcokrajowcy – Amerykanin, Dunka i Japonka pokazujący rytuał obgryzania pianek Ptasie Mleczko.

Za kreację spotów odpowiada agencja Geometry Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy OMD. Organizacją akcji, obsługą PR oraz koordynacją działań z influencerem zajmuje się agencja Walk PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij