Spot muzeum kierowany jest do młodych ludzi i ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego oraz zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki nowoczesnym systemom audiowizualnym i goglom VR mogą wcielić się postać najsłynniejszego polskiego agenta o pseudonimie Jack Strong.
Spot został zrealizowany we własnym zakresie, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media People. Kampania potrwa do końca października.
Zobacz również
Izba Pamięci Generała Kuklińskiego to unikalna ekspozycja muzealna dokumentująca bezprecedensową misję wywiadowczą Ryszarda Kuklińskiego, bohatera Polski i Ameryki, pierwszego Oficera Wojska Polskiego w NATO, który ryzykując swoje życie i własnej rodziny, podjął samotną walkę z sowieckim okupantem.
Muzeum mieści się przy ul. Kanonii 20/22 w Warszawie. Można je zwiedzać 5 dni w tygodniu – od środy do niedzieli. Posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Zwiedzanie jest bezpłatne.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]