Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Tommy Hilfiger prezentuje nową kolekcję przeznaczoną dla niepełnosprawnych osób

Tommy Hilfiger prezentuje nową kolekcję przeznaczoną dla niepełnosprawnych osób
Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Najnowsza kolekcja na jesień-zimę 2018 jest trzecią z kolei i jest wielkim krokiem w stronę różnorodności.
O autorze
1 min czytania 2018-10-23

Tommy Hilfiger stworzył swoją linię Adaptive, przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych, w 2017 roku, którą z sukcesem kontynuuje do dziś. Teraz amerykański projektant powraca z trzecią już kolekcją, tym razem na sezon jesień-zima 2018.

W kolekcji pojawiły się ubrania z wieloma rozwiązaniami, które mają ułatwiać ubieranie się osobom niepełnosprawnym – m.in. zapięcia na magnes i rzepy, czy zamki błyskawiczne na jedną rękę.

W ramach kolekcji stworzono też spot zatytułowany „Independence”. Wideo przedstawia osoby niepełnosprawne, w tym hip-hopową tancerkę po amputacji nóg, blogerkę i influencerkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym, 8-letniego surfera z mózgowym porażeniem dziecięcym i śpiewaka operowego z autyzmem.

Nowa kolekcja z linii Tommy Hilfiger Adaptive jest świetnym przykładem na to, że można łączyć modę z praktycznymi rozwiązaniami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: papermag.com

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.

PS3

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych zatrudnił niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych i udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani.

PS4

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.