TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pomorskie z nową kampanią promującą region – „Work-life balance? Pomorskie!”

W nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej firmy działające w województwie pomorskim i Agencja Rozwoju Pomorza zachęcają specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na Pomorze. Działania pokazują walory regionu, a zwłaszcza możliwość zachowania równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym.
O autorze
1 min czytania 2018-10-26

Centralną częścią kampanii „Work-life balance? Pomorskie!” jest materiał wideo przybliżający dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm. Kamera towarzyszy im od wczesnego poranka do późnych godzin wieczornych, pokazując ich pracę, życie rodzinne i pasje. Dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną.

Materiałowi wideo towarzyszą m.in. artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Działania promocyjne kierują do serwisu Livemorepomerania.com, należącego do Agencji Rozwoju Pomorza i poświęconego życiu oraz pracy w województwie pomorskim.

Kampania powstała dzięki połączeniu wysiłków Agencji Rozwoju Pomorza oraz czołowych pomorskich pracodawców, firm: ADVA Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.

Kampanię „Work-life balance? Pomorskie!” opracowała agencja employer brandingowa Pracownia_EB należąca do GoldenLine. Materiał wideo przygotowała agencja Flota Filmowa, znana m.in. z produkcji filmów reklamowych dla Link4 czy mBanku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj