Wąs Wąs Wąs: Cyber Marian zachęca do zapuszczania wąsów w ramach akcji Movember

Wąs Wąs Wąs: Cyber Marian zachęca do zapuszczania wąsów w ramach akcji Movember
Cyber Marian został ambasadorem akcji Movember, której celem jest zwiększenie świadomości wśród mężczyzn o raku prostaty. W ramach inicjatywy youtuber stworzył nową wersję piosenki „Wąs Wąs Wąs”.
O autorze
1 min czytania 2018-10-30

Akcja Movember polega na zapuszczaniu w listopadzie wąsów. Jej celem jest uświadomienie panom, chłopcom ale też paniom, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia.

Polski youtuber Cyber Marian został ambasadorem akcji Movember i przygotował nową wersję piosenki „Wąs Wąs Wąs”, w której propaguje ideę zapuszczania wąsów i jednocześnie zachęca do tego innych mężczyzn.

Więcej informacji na temat akcji Movember znajduje się na stronie

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2 listopada 2017 wystartowała kampania Pilsner Urquell „Wzór piwnych wąsów”. W ramach międzynarodowego projektu Movember słynna marka piwna zachęcała internautów, by udostępniali na Instagramie swoje zdjęcia z hasztagiem #wzórpiwnychwąsów.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niemieccy urologowie przygotowali spot z piłkarzami w roli głównej. Wybór występujących w reklamie nie jest przypadkowy – zawodnicy, którzy są nieraz idolami dla mężczyzn mają przekonać, że samobadanie nie jest powodem do wstydu i nie odbiera męskości. Stanowi jednak pierwszy krok do wykrycia raka jądra.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W 2016 roku ambasadorem kampanii społecznej TNT „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” został polski raper Miuosh. Celem akcji było zachęcanie mężczyzn do zapuszczania symbolicznego wąsa w ramach Wąstopada, czyli odpowiednika ogólnoświatowej akcji Movember.