Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka rusza z drugą odsłoną Gangu Słodziaków

Gang Słodziaków podbił serca klientów sieci Biedronka – pierwsza książka znalazła się już w rękach 560 tys. osób. Dla tych, dla których była ona za krótka, Biedronka przygotowała niespodziankę. 5 listopada br. do sklepów sieci trafiła druga część opowieści o Słodziakach.
O autorze
1 min czytania 2018-11-07

Książkę z kolejnymi przygodami paczki przyjaciół pt. „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków”, podobnie jak pierwszą część książki, można odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek w ramach akcji Gang Słodziaków lub kupić w atrakcyjnej cenie 9,99 zł/szt.

– Pierwsza część przygód szóstki przyjaciół pt. „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” odniosła spektakularny sukces. Książka trafiła do rąk ponad pół miliona klientów naszej sieci. Docierały do nas sygnały, że nasi klienci czują niedosyt. Przygotowaliśmy więc nowe, jesienne wydanie opowieści, którą oddajemy w ręce czytelników z nadzieją, że ona także podbije serca klientów sieci Biedronka – mówi Bartłomiej Jarzyna, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w sieci Biedronka.

„Gdy jesień nastanie na leśnej polanie…” napisała Renata Piątkowska, a ilustracje stworzył Wojciech Stachyra, czyli autorzy poprzedniej części publikacji. Pierwsza książka trafiła już do 560 tys. klientów Biedronki.

Włączenie przez Biedronkę książek jako elementu akcji lojalnościowej ma na celu podkreślenie wagi czytania dzieciom i zachęcenie rodziców do spędzania rodzinnego czasu właśnie w ten sposób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzieciom nie tylko warto czytać. Dzieciom czytać trzeba!!! A książkę o Gangu Słodziaków, która przenosi nas do miejsca, gdzie królują przyjaźń, wzajemna troska i otwartość na innych, na pewno przeczytam moim wnuczkom – zachęca na okładce książki aktor Wiktor Zborowski, który wcześniej czytał Wieczorynkę Słodziaków – ma ona już ponad 1,87 mln wyświetleń na YT.

W związku z wprowadzeniem do sklepów drugiej części książki o przygodach Gangu Słodziaków w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych od 5 listopada pojawił się spot reklamowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się