Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Google Pay dołącza do akcji RogaLOVE i wspiera Dzieciaki Chojraki walczące z rakiem

Google Pay przekaże na rzecz Dzieciaki Chojraki, beneficjenta akcji RogaLOVE, równowartość rogali, za które osoby je zamawiające zapłacą za pomocą tej nowoczesnej metody płatności.
O autorze
1 min czytania 2018-11-14

Celem akcji charytatywnej RogaLOVE – podziel się rogalem, w ramach której od 4 do 17 listopada Polacy mogą kupować tradycyjne Rogale Świętomarcińskie, jest zebranie środków na poprawę warunków leczenia dzieci i młodzieży chorujących na raka, a także wsparcie rozbudowy Kliniki Onkologii, Hematologii i Transplantologii Pediatrycznej Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera UM w Poznaniu.

W akcji może wziąć udział każdy – wystarczy kupić rogale na stronie e-torty.pl/rogalove i podzielić się nimi z bliskimi. Można też zachęcić znajomych w mediach społecznościowych do wsparcia zbiórki, publikując zdjęcie z rogalem i oznaczając je hasztagiem #rogaLOVE.

Wybierając płatność z Google Pay, uczestnicy wspierają cel akcji ze zdwojoną mocą. Google Pay podwoi bowiem wartość zamówionych w ten sposób rogali. Przykładowo, zamawiając 4 rogale, cena wynosi 60 zł plus koszt przesyłki, co oznacza, że Google Pay przekaże na rzecz Dzieciaki Chojraki 60 zł.

Autorami akcji RogaLOVE są wyspecjalizowane firmy internetowe: sklep E-Torty.pl, operator płatności PayU, serwis społecznościowy Wykop.pl oraz platforma logistyczna Bliskapaczka.pl. W social mediach akcję wspiera Katarzyna Bujakiewicz – ambasadorka Stowarzyszenia Dzieciaki Chojraki. Oficjalne hasztagi akcji to #RogaLOVE oraz #Marcinytofajnechlopaki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj