YouTube Ads Leaderboard (październik 2018): Hip-Hopowy bit rozbujał YouTube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
YouTube Ads Leaderboard (październik 2018): Hip-Hopowy bit rozbujał YouTube

W październiku na YouTube bezsprzecznie królował hip-hop, bowiem aż cztery miejsca zestawienia należą do EB i Projektu Tymczasem. Ideą inicjatywy była wzajemna reinterpretacja najważniejszych utworów z repertuaru pionierów polskiego rapu, jak i reprezentantów nowej szkoły.

Projekt Tymczasem marki EB znalazł się w zestawieniu po raz trzeci z rzędu, tym razem zdobywając prawie wszystkie pozycje zestawienia. To również pierwsza taka sytuacja w historii polskich YouTube Ads Leaderboard, aby reklamy dotyczące jednego projektu zajęły aż cztery miejsca. Zwycięzcą październikowego rankingu został Żabson z reinterpretacją kultowego kawałka Pezeta z albumu „Muzyka Klasyczna”, Żabson – Ukryty w Mieście Krzyk [Projekt Tymczasem].

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugie miejsce zajął Gang Słodziaków, który w rankingu znalazł się już trzeci raz. W październiku użytkownicy słuchali nowej piosenki sympatycznych zwierzątek, czyli Nowa piosenka „Co u Słodziaków?”.

Na podium znalazł się także Sokół w interpretacji numeru, który oryginalnie nagrał Sitek, Sokół – Chcemy Być Wyżej [Projekt Tymczasem].

Czwarte miejsce zajął Pezet ze swoim wykonaniem kawałka Żabsona, Pezet – Piroman [Projekt Tymczasem].

Ostatnia pozycja w rankingu to numer „Mogę wszystko”, oryginalnie nagrany przez WWO, który znalazł się na krążku „Witam was w rzeczywistości”. W ramach inicjatywy EB utwór został zreinterpretowany przez Sitka Sitek – Mogę Wszystko [Projekt Tymczasem]. Autorami podkładów muzycznych kawałków z Projektu Tymczasem byli Steez83 i Zeppy Zep.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij