Boomerang rusza z kampanią wizerunkową „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” i pomaga schronisku w Józefowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Boomerang rusza z kampanią wizerunkową „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” i pomaga schronisku w Józefowie

„Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowa kanału Boomerang. W ramach działań stacja uruchomiła m.in. aplikację na facebooku „Dzieciaki dbają o psiaki”, dzięki której widzowie w formie zabawy będą mogli pomóc psom ze schroniska w Józefowie.

W myśl głównego hasła kampanii – „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” stacja chce dostarczyć dzieciom bezpiecznej rozrywki, która pozwoli im odetchnąć od codziennych obowiązków i śmiać się bez końca. Najmłodsi pomiędzy 4 a 7 rokiem życia mają już regularne obowiązki i nawiązują coraz więcej relacji społecznych. Gdy po dniu pełnym zadań wracają do domu, potrzebują czasu na wyciszenie, odpoczynek i dobrą zabawę. – Właśnie dlatego dbamy o to, by w Boomerangu nasi mali widzowie znaleźli oddech od ich „dorosłego życia”. Ponadczasowe postaci takie jak Tom i Jerry, Scooby-Doo czy Królik Bugs i ich zabawne przygody pozwalają dzieciom na chwilę oderwać się od otaczającego je świata, śmiać się do woli i dobrze bawić w bezpieczny sposób. Rodzice, którzy znają naszych bohaterów z czasów swojego dzieciństwa, mogą się czuć spokojni, a nawet sami usiąść na kanapie obok swojego malucha i zaserwować sobie chwilę familijnej rozrywki – wyjaśnia Małgorzata Chapman, VP brand and content engagement & head of kids channels Central and Eastern Europe, Turner Broadcasting System.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nową kampanię wizerunkową kanału promuje spot wypełniony dziecięcym śmiechem, który będzie emitowany na kanałach tematycznych nc+ oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios. Prowadzone będą też działania online.

W ramach kampanii Boomerang przygotował też propozycję wspólnej zabawy dla dzieci i ich rodziców. W związku ze zbliżającą się zimą stacja chce razem ze swoimi widzami pomóc psiakom ze schroniska w Józefowie i organizuje akcję „Dzieciaki dbają o psiaki”. Najmłodsi i ich opiekunowie mogą wesprzeć schronisko w formie zabawy – opiekując się wybranym przez siebie pieskiem w aplikacji dostępnej na Facebooku Boomeranga oraz na stronie www.dzieciakidbajaopsiaki.pl. Wystarczy przez trzy dni zająć się szczeniakiem – nakarmić go, pobawić się z nim i położyć go spać. Po ukończeniu zadania użytkownik otrzymuje odznakę. 13 grudnia stacja wymieni zebrane odznaki na wartościowe przedmioty, które trafią do schroniska i pomogą psom przetrwać zimę. Im więcej odznak zbiorą w aplikacji widzowie Boomeranga, tym większe wsparcie trafi do potrzebujących zwierzaków. W akcję zaangażowały się m.in. znane mamy: wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna mama.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij