Świecący mural promuje otwarcie IKEI w Blue City w Warszawie

Świecący mural promuje otwarcie IKEI w Blue City w Warszawie

Z pozoru wygląda jak zwykły billboard, lecz dopiero nocą się uaktywnia – takim muralem IKEA promuje otwarcie swojego nowego sklepu w CH Blue City w Warszawie.

źródło: facebook.com/ikeabluecity

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

IKEA po raz kolejny zaskakuje i z pozoru zwykłą reklamę, promującą otwarcie swojego nowego marketu, przemieniła w świecący mural, który „ożywia się” w wybrane dni o danej porze.

Przy ulicy Tamka 36 w Warszawie pojawił się niecodzienny billboard IKEI, którego wizualne efekty można było zobaczyć wieczorową porą, od czwartku do soboty od początku listopada br. Kolejna i zarazem ostatnia szansa, kiedy mural się zaświeci, będzie w dniach 22-24.11.

A tutaj zaprezentowano kulisy instalacji muralu.

PS

Tutaj przykłady innych, niesztampowych kreacji IKEI.

PS2

By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.

PS3

Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.

PS4

Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij