Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018 rozstrzygnięty

15 listopada br. w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom.
O autorze
2 min czytania 2018-11-20

– Do tegorocznej edycji zgłosiło się 204 twórców. Miłym zaskoczeniem były dla nas: dwukrotnie większa liczba zarejestrowanych uczestników oraz ogromny wzrost poziomu zgłoszonych prac. Zwycięska animacja zachwyciła wszystkich członków jury. Jej autor zajmuje się animacją sporadycznie, co świadczy o tym, że udało nam się znaleźć prawdziwy talent. Bardzo nas to cieszy, bo taki postawiliśmy sobie cel rozpoczynając w zeszłym roku ten konkurs. – powiedział Tomasz Dławichowski – managing director domu produkcyjnego Timecode, organizatora konkursu.

Grand Prix Timecode Akcja Animacja 2018 otrzymał Bartosz Tronjanowski, absolwent Akademi Sztuk Pięknych w Krakowie na kierunku Malarstwo. Nagrodzona animacja:

– Zwycięska praca od pierwszego kadru wciąga nas w swój świat. To perfekcyjne wykorzystanie technik płynących z animacji dla efektu marketingowego. Narracja uwodzi wykonaniem przekazując nam wrażenia płynące z obcowania z przedmiotem komunikacji. Dzięki animacji czujesz sam produkt, wiesz jak na Ciebie zadziała, wiesz już, że będzie przygodą. – werdykt jury uzasadnił jego przewodniczący Łukasz Słotwiński.

Zadanie konkursowe, podobnie jak rok temu, polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych, odpowiadających konkretnym potrzebom komunikacyjnym partnerów głównych konkursu, tj.: Allegra, BIK (Biuro Informacji Kredytowej), Essentiale Forte, Good Looking, Only Bio, TOK FM.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczestnicy, których prace znalazły się na shortliście, otrzymali możliwość dwukrotnej poprawy swoich animacji. Po otrzymaniu uwag od członków jury, twórcy mieli tydzień na wprowadzenie zmian. Dzięki temu filmy zostały dopracowane, a większość z nich przybrała formę, która stawia je na równi z materiałami, tworzonymi przez profesjonalne domy produkcyjne.

Prace konkursowe oceniało jury w składzie: Łukasz Słotwiński – creative director Brand New Attitude, Anna Iller – branded content manager Grupy Allegro, Olaf Krynicki – dyrektor komunikacji Samsung Polska, Małgorzata Drozdowska – creative director FCB Bridge2Fun, Rafał Ryś – associate creative director Saatchi&Saatchi, duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Sean Bobbitt – producent filmu Twój Vincent, Szymon Pawlik – reżyser, Agnieszka Koćmierowska – art. director Advalue, Katarzyna Rykaczewska – communication specialist Open Minded Group, Jerzy Drozda – technical artist It Media, oraz Michał Paśko – producent Timecode Film Production.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerzy konkursu przyznali swoje wyróżnienia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Prace wyróżnione przez Partnerów konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018:

Allegra – autor Filip Górnicki:

BIK (Biuro Informacji Kredytowej) – autor Łukasz Gad:

Only Bio – autorzy Ewa Geruzel, Maciej Piotrowski, Ivan Buka, Tomasz Kucharczyk:

Autorzy tych prac otrzymali honoraria w wysokości 1 000 zł oraz tablety graficzne Wacom.

– W Timecode Film Production wierzymy w to, że komunikacja marketingowa, szczególnie ta na potrzeby social mediów, będzie coraz częściej sięgać po krótkie animacje. Dlatego chcemy kontynuować nasz konkurs. Być może nieco zmodyfikujemy formułę, tak aby mocniej integrować środowisko, skuteczniej przekazywać wiedzę i realnie umożliwiać utalentowanym twórcom start w branży reklamowej. Mamy kilka nowych pomysłów na trzecią edycję, natomiast główna idea konkursu polegająca na tworzeniu animacji do gotowych ścieżek dźwiękowych, opracowywanych we współpracy z markami, pozostanie bez zmian. – dodał Tomasz Dławichowski.

Partnerzy konkursu: Open Minded Group (współtworzenie strategii i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji), Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji, Audio Network (bank muzyki), Bril Av Media, Domeny.pl, Oak View.
Fundatorami nagród są firmy Timecode Film Production, Wacom i Eizo.
Patroni medialni projektu: Grafmag, Radio Kampus.