#IWillNotBeDeleted: Marka Rimmel walczy z beauty hejtem

#IWillNotBeDeleted: Marka Rimmel walczy z beauty hejtem

Rimmel postanowił walczyć z beauty hejtem, który dotyka co czwartej kobiety na świecie. W związku z tym marka stworzyła akcję #IWillNotBeDeleted, której ambasadorkami są Cara Delevigne, Rita Ora oraz Red Lipstick Monster.

Co czwarta kobieta na świecie doświadczyła beauty hejtu i tylko w zeszłym roku aż 115 milionów zdjęć zostało usuniętych z mediów społecznościowych z powodu beauty hejtu. W związku z tym marka Rimmel nawiązała współpracę na poziomie globalnym z Fundacją Cybersmile, a w Polsce z prowadzącą Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży, Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, i stworzyła akcję #IWillNotBeDeleted, której celem jest zwiększanie świadomości oraz zwalczanie zjawiska beauty hejtu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii za pośrednictwem mediów społecznościowych, marka szerzy informacje o szkodliwości beauty hejtu i zachęca do swobodnego stosowania makijażu. Na stronie poświęconej akcji przedstawione zostały poruszające historie kobiet o odzyskiwaniu własnej siły. Co więcej, projekt #IWillNotBeDeleted promują m.in modelka Cara Delevingne i piosenkarka Rita Ora oraz jedna z najpopularniejszych w Polsce youtuberek związanych z branżą beauty – Red Lipstick Monster.

Do akcji może zaangażować się każda osoba – wystarczy opublikować na swoim profilu na Instagramie zdjęcie z elementami czerwonego makijażu i oznacz je hashtagiem #IWillNotBeDeleted oraz profilem @rimmellondonpl. Każda publikacja to wsparcie dla osób dotkniętych beauty hejtem.

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.

PS

Na początku września br. wystartowała kampania społeczna Love Over Hate! Jej celem było zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji.

PS2

„Kierowcą tira nie zostajesz jak masz skończoną astronomię na UJ-ocie”, „Czy ktoś o zdrowych zmysłach idzie na kierowcę? Kto zostaje kierowcą?”, „praca dla przygłupów”– firma spedycyjna Adar zwraca uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.

PS3

„Pedał”, „szmata”, „brudas” – a jeśli kiedyś tak nazwą Twoje dziecko? Społeczna kampania HejtStop przypomina, że niespełna kilka sekund czasu wystarczy, aby przeciwstawić się zalewowi mowy nienawiści w sieci.

PS4

Fundacja Cybersmile stworzyła wraz z Chessie King (instagramerką, która bardzo mocno działa na rzecz samoakceptacji) kampanię, która demonstruje niszczący wpływ negatywnych komentarzy. Akcja zaczęła się od zwykłego postu na profilu Chessie, gdzie ta mówiła o pewności siebie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij