Bea World: Srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt za „Niezniszczalną tęczę”

Bea World: Srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt za „Niezniszczalną tęczę”

„Niezniszczalna tęcza” idzie jak burza! Agencja 180heartbeats + Jung v Matt za tę kampanię otrzymała kolejną nagrodę – srebro w międzynarodowym konkursie eventowym Bea World.

Kolejna nagroda dla kampanii „Niezniszczalna tęcza” autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt – agencja otrzymała srebro w kategorii Event For Non Profit/Social Organizzation w międzynarodowym konkursie eventowym Bea World, który odbywał się w Portugalii 24 listopada br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jest to jedyna kampania z Polski, która otrzymała nagrodę w tym konkursie.

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt już wcześniej została nagrodzona za akcję przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu – podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum 2018 twórcy kampanii otrzymali Grand Prix w kategorii Out of Home, Złoty Bęben w kategorii Local Spirit oraz nagrodę The Best of Good w kategorii Social Good. Z kolei 15 listopada br. agencja otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation – Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy podczas gali Epica Awards 2018.

Zachęcamy też do sprawdzenia, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji „Niezniszczalna tęcza” na Placu Zbawiciela w Warszawie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij