Postaw ZDRO przed FIT: kampania Zdrofitu zmienia podejście do aktywności fizycznej

Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Jet Line

Postaw ZDRO przed FIT: kampania Zdrofitu zmienia podejście do aktywności fizycznej

Wystartowała kampania sieci klubów fitness Zdrofit przygotowana przez zespół marketingu firmy oraz agencję Social Art. Jej celem jest zmiana podejścia do aktywności fizycznej – zachęcenie do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą, bez ulegania społecznej presji.

W kampanii „Postaw ZDRO przed FIT” marka występuje przeciw sloganom, które nawołują do przekraczania swoich granic czy bycia coraz lepszą wersją siebie. Kreacje zwracają uwagę na problemy oceniania wyglądu, parcia na efekty oraz porównywania się z innymi. To przekaz odmienny od większości komunikatów firm z branży fitness.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania obejmują kanały digital, outdoor, radio i social media. W ramach akcji zrealizowane zostały ogólnopolskie badania opinii, przygotowano pakiety medyczne, stworzony został portal i tematyczny poradnik. We współpracy z Goodguys nakręcone zostały również spoty video, w których wystąpili autentyczni klienci marki.

Za koncept i kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja Social Art oraz dział marketingu sieci Zdrofit. 

PS

By zachęcić studentów do kupienia miesięcznego karnetu w siłowni FUNFIT II w Zielonej Górze, placówka przygotowała specjalną ofertę dla studentów, którzy chcą zostać „Januszami siłowni”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij