Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem. Zapraszamy na webinar!

Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem. Zapraszamy na webinar!
W jaki sposób SEO może pomóc twórcom contentu w przygotowaniu treści wartościowych zarówno z perspektywy biznesu jak i klienta? Nie czekaj i zapisz się na darmowy webinar organizowany przez GetResponse we współpracy z NowymMarketingiem.
O autorze
1 min czytania 2018-11-28

Obecnie mamy dostęp do olbrzymiej ilości danych, jednak nie zawsze z nich korzystamy. Co zrobić aby stać się wiarygodnym partnerem naszych czytelników, a nie tylko tylko dostawcą informacji? Weź udział w webinarze GetResponse, aby dowiedzieć się, jak tworzyć wartościowe treści oraz dlaczego SEO jest potrzebne contentowi.

Webinar odbędzie się 6 grudnia o godzinie 11:00. Rejestracji można dokonać na tej stronie.

Z webinaru „Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem” dowiesz się m.in.:

  • jaki jest cel contentu
  • jaki jest cel SEO
  • dlaczego SEO jest potrzebne contentowi
  • jakie rzeczy warto optymalizować

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Webinar poprowadzą:

Ireneusz Klimczak, ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse. Na co dzień pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze artykuły dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. Możesz go znaleźć na Twitterze – @irekklimczak chętnie porozmawia o online marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oskar Markiewicz, SEO associate w GetResponse. Przez 4 lata walczył ze SPAMem w GetResponse, szczególnie nie lubi phishingowców. Obecnie pracuje w dziale SEO dla GetResponse, eksploruje świat analityki, prelegent IAB. Wolny czas spędza na ściance wspinaczkowej albo ćwicząc kalistenikę. Znajdziesz go na LinkedInie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Webinar organizowany jest wspólnie z NowymMarketingiem.