TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Allegro zawarło umowę inwestycyjną z eBilet Polska i rozszerza ofertę o bilety na wydarzenia

Dzięki połączeniu sił Allegro i eBilet.pl, już wkrótce dla klientów Allegro będą dostępne bilety na wydarzenia i imprezy m.in. Open'er, Orange Warsaw Festival, Cirque du Soleil czy Disney on Ice.
O autorze
1 min czytania 2018-12-05

Allegro zawarło umowę inwestycyjną z eBilet Polska, liderem rynku sprzedaży online biletów w Polsce. Dzięki tej strategicznej inicjatywie Allegro wzbogaci ofertę, zapewniając klientom wygodny dostęp do najszerszego katalogu najbardziej popularnych i pożądanych wydarzeń kulturalnych, sportowych, muzycznych i rodzinnych w Polsce.

– Dla 17 milionów klientów odwiedzających naszą platformę co miesiąc Allegro to wygodne i bezpieczne zakupy, szeroki wybór towarów i usług, najlepsze ceny, wygodne opcje dostawy i prosty interfejs zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w wersji mobilnej – mówi Francois Nuyts, CEO Allegro. – Dzięki współpracy Allegro i eBilet.pl bilety na tysiące wspaniałych występów, koncertów i innych wydarzeń będą dostępne dla klientów Allegro na wyciągnięcie ręki. Imprezy kulturalne i rozrywkowe są częścią bardzo atrakcyjnego i dynamicznie rozwijającego się rynku w Polsce. Zainteresowanie klientów Allegro takimi wydarzeniami także rośnie. Internetowa sprzedaż biletów na imprezy rozrywkowe w Polsce jest warta ponad 700 milionów złotych i rośnie o około 20% rocznie. Wspólnie z eBilet.pl chcemy zająć istotną pozycję w tej kategorii – dodaje Francois Nuyts.

– Cieszymy się, że mamy tak dużego partnera jak Allegro – mówi Marcin Matuszewski, prezes eBilet Polska. – Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży dzięki dotarciu z naszą ofertą do klientów Allegro. Dotyczy to nie tylko dużych, ale także mniejszych miast. Z kolei klienci eBilet.pl otrzymają szeroką gamę produktów i usług dostępnych na Allegro, choćby takich jak Allegro Smart!. Naszym celem jest zaoferowanie klientom w Polsce jednego miejsca, w którym będą mogli inspirować się i planować czas wolny. Jednocześnie organizatorom wydarzeń i imprez zaproponujemy nowe, ekskluzywne narzędzia, pozwalające dotrzeć do szerokiej publiczności. Dzięki naszej współpracy klienci Allegro i eBilet.pl będą mieli jeszcze lepszy dostęp zarówno do wydarzeń ogólnopolskich, jak i lokalnych – dodaje Marcin Matuszewski.

Dzięki tej inwestycji Allegro wspólnie z eBilet.pl będzie mogło pełnić funkcję głównego „centrum rozrywki” dla klientów w Polsce – oferując inspiracje, dostarczając geolokalizowane rekomendacje wydarzeń i sprawiać, że kupowanie biletów i uczestnictwo w wydarzeniach będzie wygodne dzięki takim rozwiązaniom jak: plany sal widowiskowych, wybór miejsca lub dedykowane centrum obsługi klienta. Dodatkowo, dzięki tej transakcji, Allegro poszerzy swój zespół o menedżerów i ekspertów branży rozrywkowej, którzy rozumieją potrzeby i gusta Polaków oraz mają wieloletnie doświadczenie we współpracy z największymi promotorami wydarzeń z Polski i z zagranicy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Transakcja ta oczekuje obecnie na akceptację Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing